Powered By Blogger

tisdag 9 mars 2010

Dagens & fjärilstips

Sitter fast i jobbdjungeln så jag får tyvärr nöja mig med att leverera en dagens.
Som är (eller rättare sagt var, eftersom det är mysbyxor på just nu):



Angora Long Mix Cardigan vet inte vad färgen heter men koftan är ljusgrå
4 continent X-stitch chocolate
Under ett baslinne i någonslags gammelrosa nyans från Gina Tricot
Till det tajta Metz-jeans

Råkade väcka Bosse katt som låg och sov i vasken när jag dundrade in, så då ville han också vara med.

En grej till förresten; ett tips; som vackra Ina står för, den helt fantastiska och galet överdådiga fjärilsring som hon hittat på HM och som ni ser om ni klickar här. Me like!


7 kommentarer:

  1. Snygga du! Jag kan inte komma överens med mig själv om jag ska köpa en continent stitch eller inte. De är så fina på alla men jag vet inte om den passar mig. Har iofs inte provat någon ännu. *feg* jag kanske får ett sånt ha-begär. :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fan vad jag önskar att x-stitchen passade på min konstiga kropp. Den i chocolate är den finaste! Ringen är fantastisk. Ska in på H&M i morgon och byta en sak. Kanske får svälja förtreten och slå till;) Fick mitt skitsöta vintage Molly-linne i dag och det var kalasfint med för litet och jag tänkte på dig på en gång! Det är lite Josanne över det. Tar med det till Norrköping får du kika på det. Annars får jag tokbanta och klämma på mig det;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Snygg kombination, jag gillar verkligen den bruna x-stitchen! Och vilken söt och busig katt du har!

    SvaraRadera
  4. Snygg kombo idag igen! Och vad söt katten Bosse är då. :) Vissa katter gillar ju att var med där det händer.

    Och du - jag tror att jag kanske har en aning om vad du får hem i 2 exemplar. Jag tror att jag kanske har gjort samma sak (ifall det är det plagget jag tror)! Haha! Vi får väl se om några dagar. :)

    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Du är lika fin som du brukar. Vill så ha en sån jag med, en x-stich...
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Skitsnygg är du i den kombon vännen!!
    Är ju lite partiskt på stitchen vet du ;-)
    klart att lille (så liten är han visserligen inte) Bosse också ville vara med :-))
    Och grattis till den ursnygga kettle koftan!!
    Du kommer att bli såå snygg i den;-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Supersnygg!! Diggar att titta in hos dig för du provar kombinationer som jag aldrig ens skulle tänka på! Är så jävla feg! Jag hade ALDRIG själv valt de två plaggen tillsammans men det är ju supersnyggt! Du får ge mig lite cohones darling! ;)

    SvaraRadera