Powered By Blogger

fredag 19 mars 2010

Dagens i missfärgad dimma

Även om jag bara har jobbat de två senaste dagarna så känns det underbart att det är helg nu!
Inte minst eftersom nästa veckas skyskrapa av jobb kommer att betyda all fritid bye bye… Men den tiden den sorgen.

Passade på att dokumentera dagens outfit innan jag nu byter om till städfixarstassen, som är mysbyxor och makens stora luvtröja.
Även om det är stentrist att ta tag i det så överväger det att ha nyfejat när fredagsvinet åker fram.

Och i helgen ska de nya speglarna från Ikea sättas upp, för toaletten är långt ifrån gjord för dagensfoton. Det är både lysrörsljus och glödlampsljus där inne så det spelar ingen roll hur jag ställer in vitbalansen, bilderna ser ut att vara tagna i ett hav av missfärgad dimma.

Så förhoppningsvis är det här sista gången jag plågar er med dem.


Dagens outfit:
Fuskskinnjacka från Lindex
Odd Molly tunika i ljusgult, äldre modell och därför är namnet okänt, i alla fall för mig
Chrysalis minigown, almost black
Under den (sticker upp lite i överkant) ett vanligt svart bomullslinne från Only
Jeans Gina Tricot
och på första bilden en tingeltangelsjal från Lindex

Och för den som är på jakt efter våren; kanske kan detta webbtv-inslag ge hopp... Klicka här så kommer ni dit...

Ha en kanonbra fredagkväll! Kram!




8 kommentarer:

  1. Hallå!

    Kikar in i alla hast och läser lite inlägg jag missat. Tänkvärda ord om OM-shopping och smaskig fiskpudding. =)

    Själv är jag väldigt förtjust i de gamla OM-plaggen och du har just många fina såna. Tyvärr så är de oftast i så små storlekar när man ser dem på Tradera.

    Önskar dig och gubben en härlig helg & gratta vovvarna! ;-)

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Här städas också och sedan åker vinet fram! Du har ett paket på väg! Kram

    SvaraRadera
  3. Japp vi är grymmast i dag du och jag :0)

    Ska trimma hundarna i morgon, då blir det förkläde och fulrocken på. Annars tänkte jag lura med maken och köpa en solklänning och bikini till Mallorca resan.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. SNygging!

    Hoppas du få en toppen helg.

    Massa kramar

    SvaraRadera
  5. Snyggo! Jag gillar verkligen alla dina kombinationer! Perfekt!
    Jag är som jag skrev oerhört nöjd!!! MUMS vilken dröm..... tusen tack!!!!
    Finaste du!!
    STORA KRAMEN

    SvaraRadera
  6. Jo då, jag förstår din zigenar-svenska! Synd att människan inte finns i dina trakter, då hade du fått agera torped åt mig. Personen i fråga finns i Borås. Finns det nån där som kan ringa på?! Du är skitläcker idag som vanligt. Är grön av avund över det gula linnet! Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej sötis. Vad fiiin den ljusgula var! Önskar jag vore en mindre modell så jag kunde ninja hem alla dessa godingar från Tradera. Varför kommer godingarna bara i strlk 2 typ.. *muttrar* Skönt att du blivi frisk äntligen. Nu är det min tur dock.. Känns som jag har hela huvudet fullt med onämnbara substanser hihi Tråkigt med städning, men som du säger så hiiiimla gött sedan när det är kart o man kan sätta sig ner o koppla av.. Kram sötis

    SvaraRadera
  8. Tackar för alla kommentarer! Ni är så söta allihop! Stor lördagskram!

    SvaraRadera