Powered By Blogger

tisdag 2 mars 2010

Ser rött - Efterlysning

Sent ska tanten vakna. Köpte min första röda Molly i lördags; Suiteheart minidress.
Och igår damp en ny röd kompis ner i brevlådan; Chrysalis minigown.
Det har fått mig att se alldeles rött.
Och bara rött.
Så nu är en ny superjaktjakt inledd, efter en Fields of Lace i just rött.

Trots att det förmodligen är ett projekt som är betydligt svårare än vad det skulle vara att flytta jorden...
Men jag hittade ju tokrosa så hoppet finns ju alltid.

Någon som har och vill sälja?
Vet var den mot all förmodan kan finnas?
Det är storlek 1 eller 2 som gäller…

Har inte bestämt vad jag ska ha på mig idag. Ska jobba en timme nu först och sedan ta det viktiga beslutet.
Visar vad det blev ikväll.

Önskar alla en bra dag! Kram!

3 kommentarer:

  1. Visst är den fin! Har spanat länge precis som med den tokrosa, men inte ens haft ett spår av den....Ha en bra dag:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Jag har en HELT NY i rött storl 0 , mycket stor istorl. Hör av dig om intresse finns. albinoaugust@gmail.com MVH cia

    SvaraRadera
  3. Cia: har mailat dig. Kram!

    SvaraRadera