Powered By Blogger

torsdag 25 mars 2010

En lapp på datorn

Jag hittade en lapp på datorn nu i morse. Där det kortfattat stod:

”Skulle köpa födelsedagspresent till dig på nätet och så blev det knas och bekräftelsen mailades till dig… måste ha blivit i dina uppgifter på något vis… Detta gör ju det lite svårt att hålla hemligt, så grattis i förskott (haha!) Det går rätt bra det här med att överraska liksom…”

Jag kunde ju struntat i att titta på bekräftelsen och på det sättet inte fått veta vad det är.
Men snokarnerven slog självklart till med full kraft och vips så satt jag med världens största och mest euforiska leende och stirrade på en rad.

Där det stod. Emb bikette denim jacket.
Beställd.
Två månader innan min födelsedag...

Så lycklig och rörd att jag knappt vet hur jag ska uttrycka mig…

Hjärtat på jackan går till maken!!!

Ni andra får en kram med en önskan om att ni får en bra dag!

9 kommentarer:

  1. Grattis gumman! Den är du väl värd:) Kan du inte be din man ha en grundkurs i hur man ger bort Mollysar med S;) Ha en bra dag! KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Nääää men guuu så rart! Riktigt sött och underbart gjort! Såklart du ska ha din fina jacka=) Kraaaaam
    ps .grattis i förskott *S*

    SvaraRadera
  3. Vilken man du har! Å grattis två månader i förskott!

    SvaraRadera
  4. Åh det blev ju trots allt en överraskning ändå!!! Och vilken härlig överraskning!! Grattis helt underbart. Han vill kanske ha sin egen jeansjacka ifred. ;) Hahahaha...
    Stora kramen!

    SvaraRadera
  5. NÄäääääää!! Gud vilken härlig gubbe du har! Hälsa honom från Susanne Eliasson i Huskvarna att hon tycker att han är en 10 poängare!! Hmm jämfört med honom ser min gubbe plötsligt blek ut ;) Nä men ärligt. Grattis gumman och kan inte tänka mig någon som förtjänar det bättre än du! Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar make du har....min har trots 18 år och två underbara prinsessor ALDRIG handlat OM till mig.....
    Vill byta upp mig till någon som din make.....drömmer....
    KRAM VÄNNEN! Det är du värd!!

    SvaraRadera
  7. Grattis till en underbar make! Visst är det fantastiskt med sådana män..glad kunna säga att min är likadan.
    Härligt!!

    SvaraRadera
  8. Oh så gott ha en sådan man!!! Så gott ni måste ha det ihop!!! Grattis i förskott:)

    kram snygging

    SvaraRadera