Powered By Blogger

måndag 15 mars 2010

Inga ord men ett klick


Maginfluensan håller i sig. Ingen direkt ljusning i sikte heller för tillfället.
Så det senaste dygnet har jag fördelat tiden mellan sängen och lägenhetens minsta rum…
Tack och lov har jag en laptop så jag har kunnat surfa runt lite smått även i ryggläge. Har dock inte orkat skriva något själv, förrän nu, så därför har det inte blivit några kommentarer i andra bloggar :o(.

Men eftersom skriva och klicka inte är samma sak har jag lyckats med ett sådant i dag. På Tradera.
Kan avslöja att det är Odd Molly, en klänning, i rosa.
En gissning någon?

Det betydde även bye bye shopstopp. Men det höll i alla fall snudd på en vecka den här gången.
Inte illa om jag får säga det själv.
Och det är dessutom ett plagg jag har haft på önskelista länge, så då räknas det ju inte riktigt heller.

Maken är garanterat av en annan uppfattning men får ta den smällen när han läst det här.
Den tiden den sorgen…
Är man sjuk är man inte vid sina sinnes fulla bruk så det kan hända att han har lite mer förståelse på grund av det…

Ha en bra kväll! Kram!

10 kommentarer:

  1. En Fonda kanske!?=) Klart man ska shoppa när man är sjuk o ynklig, haha!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars dig, maginfluensan fy fasen..
    Man tror (nästan) att man ska dö...
    Klart man ska trösta sig med en Mollys..
    Krya på dig vännen!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Du är helt klart värd att klicka när du ligger och är sjuk. Stackars dig!

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Oj, stackare! Hoppas att det är snabbt avklarat. Och såklart att du behöver muntras upp med lite shopping!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klart du ska klicka lite när du är sjuk och eländig! Jag lider kopiöst med dig, magsjuka är det jävligaste som finns:( Jag är nog en urusel mamma men när Moa har haft det har jag grinat när jag har torkat spya och har nog tyckt lika synd om mig själv som om henne;) Krya på dig gumman! (Kan det vara en rosa livefirst som du klickat hem?)

    SvaraRadera
  6. usch ja magsjuka är något av det värsta som finns. får ångest bara jag tänker på det... MEN det brukar gå snabbt över!!! Kramar och krya på dig!

    SvaraRadera
  7. Usch fy din stackare! Klart du får bryta shopstoppet när man är sjuk. Har ingen aning vad du shoppat men ser verkligen fram emot att få se det sen.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja tack, vill gärna ha produktbild på livefirst. Du kan maila den när du är människa igen! Kram!

    SvaraRadera
  9. Ja det är en riktig fining du fått tag på! Ska bli skitspännande att se den på dig:) Har inte fått Livefirsten än. Väntar:(
    Hoppas du mår bättre i dag. KRAM!

    SvaraRadera
  10. Magsjuka är riktigt otrevligt hoppas det snart går över. Köpstopp är inte helt lätt, det är så enkelt att glömma av att man inte får handla men skit samma det är inte hela världen att man bryter mot ett sådant löfte som mest är riktat till sig själv.

    SvaraRadera