Powered By Blogger

fredag 5 mars 2010

Jeansjackan har landat

Vilket dag igår! Var helt slut när jag kom hem, orkade inte ens med bloggerier och då är det illa…
Nu känner jag mig lite bättre och kastar mig in i det utlovade jeansjackeinlägget.

Jag provade Odd Mollys jeansjacka i helgen. Me like! På alla plan utom ett. Priset!
Hann knappt komma till insikt att den tyvärr inte är något för min plånbok förrän söta Sara tipsade om en jeansjacka hon precis klickat hem.
Jag hoppade ut och in i den webshopen resten av helgen, suktade, tänkte på mitt uppsatta köpstopp men att jag faktiskt undantagit denna från det... tvekade lite till... Men till sist kunde jag inte hålla mig, i tisdags morse slog jag till.
På den här:


Joggler jacket från Cream!
Bilden är lånad från Karlbjer, där jag köpte den ifrån.
Snacka om snabb leverans! I går fick jag den! Dagen efter att jag beställde den.

Det blev bara en snabbprovning igår kväll. Befinner mig 2-3 kilo ifrån att den ska sitta helt snyggt när den är knäppt men vägrar byta till en större, det blir kilona som får ge sig av istället.
Det blev ingen bild på mig i den. Återkommer med det. Så länge kan ni kika in hos Sara och se hur skitsnygg den är på henne!

I dag ska förhoppningsvis bli en lugnare dag så vi ses i kväll.
Ha en bra fredag! Äntligen fredag! Kram!

4 kommentarer:

  1. Snygg jeansjacka! Ha en bra dag på jobbet:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Fick min igår också. Helt underbar och är supernöjd!
    Ha en skön fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. åhh, snyggt! Hoppas snart på bild med dig i den.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej! Fin blogg!! Måste fråga ang Molly jackan som du provade, är den mycket stretch i den? Har fått tag på en i stl 0 för en billig peng=) Men jag har aldrig provat den och vet inte om den passar eller om den är så där hård i tyget som jeansjackor brukar vara...Är dom små i stl? Har vanligtvis 34/36. Mvh Lotta

    SvaraRadera