Powered By Blogger

söndag 28 mars 2010

Så vill ni se mig

När jag presenterade vinnaren i mitt inlägg här under så undrade Linda om jag inte kunde visa upp vad det var ni som var med och tävlad ville klä mig i.
Och vad gör man inte för sin fantastiska lillasyster i Bergslagen, så här kommer plaggen:







Det var verkligen spännande att se hur olika ni valt!
Något är sådant jag själv tittat på, men det mesta är faktiskt sådant som jag inte ens tänkt på att jag skulle kunna passa i.
Prislappen sätter absolut stopp i en del fall.
Men några plagg hoppas jag få chansen att springa på irl och kunna prova.

Vilket av ovanstående plagg tror du att jag skulle passa bäst i?



7 kommentarer:

  1. Känns som om den svarta UNDERBARA skinnjackan kunde vara något för dig?=)Å vill inte du ha den så häng den i min garderob!;)
    Kram Adela

    SvaraRadera
  2. Haha... jo den är absolut en dröm! Men prislappen... ajaj, där tar det dock tvärstopp. Fast om jag skulel råka hitta 2 stycken på gatan så vet jag vart den andra får bo ;o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Du skulle vara snygg i allt. Klänningen längst ner till höger tror jag skulle vara klockren på dig. Den fina saken jag valde i kombination med skinnjackan vore inte heller fel....Kram!

    SvaraRadera
  4. Skinnjackan så klart...det var min gissning också ;-)

    Kram Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  5. Up-to-me-ism strap dress i lila har jag bara sett på Ajabaja än så länge. Iisa hade inte fått in någon sommar i fredags blir antagligen imorgon. Factory har jag inte varit inne på och Åhléns är sega.Jag har beställt signtist v-dress i båda färgerna, det blir nog bilder till påsk hoppas jag.

    SvaraRadera
  6. Skinnjackan är ju DU, men prislappan får ju en att svimma...HUA!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  7. ja, skinnjackan men annars slå till på en wigwam. :)

    Kramar

    SvaraRadera