Powered By Blogger

lördag 13 mars 2010

Trippel i invigningar

Har multihandlat i dag; mat, kattmat, schampo, köksluckehandtag, vegetarianvitaminer, en borr… Allt sådant där trist att göra, ännu tråkigare att använda pengar till.
Pengar som lätt kunde blivit en eller två Mollysar istället ;o)
Nu har vi gått över till städning. Minst lika trist men välbehövligt. Och så himla mycket roligare lördagkvällen blir när man fått fint och känner sig duktighetsnöjd.

Den tokrosa Fields of Lace jag nämnde igår är redan såld. Tyvärr för alla er som var intresserade!

Jag nämnde också att jag fått hem fel plagg efter ett Traderaklick. Det är fixat nu så inget mer att orda om det.

Däremot fick jag hem ytterligare en Tradera-adopterad snygging i går. Invigde den i dag. Limited edition silkdress.
Och när man ändå är i premiärtagen så tyckte jag det var lika bra att lufta två aldrig använda saker till.
Dels den i veckan inflyttade Kettle coat i dark powder. Trots att de två kanske inte riktigt passar ihop… Men det kändes okej så då fick det bli så.
Dels stövlarna jag köpte precis innan jul, tror märket är Pakros. Tror alltså… och som jag inte vågat stappla runt i bland snödrivor och is.
Ingen hög klack egentligen men för en tidigare notorisk Converse- och Underground-användare är det nästan skyskrapevarning. Lyckades dock manövrera mig runt utan att trilla en enda gång. Är imponerad själv.
Så här såg det i alla fall ut:



Kettle coat i dark powder
Limited edition silkdress
Under den: Chrysalis minigown powder
jeans Gina Tricot och
så då stövlarna som jag tror bär märket Pakros


Dags att fortsätta feja…

Önskar alla en underbar lördagkväll!
Syns vi inte mer i kväll så gör vi det imorgon. Kram!

10 kommentarer:

  1. Jösses va snygg du är! Många fina på en gång.
    Så söta vovvar med, våra e bara stora o söta. :)
    Ha en underbar lördag kväll!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vi höres när allt funkar igen. ;)

    Oh my god vad snygg du är i Kettle Coaten. Antar att du är mer än nöjd!!! :D Jag vågar inte prova den - rädd för att få värsta ha begäret ju!!! ;) Sidentunikan/klänningen är kanonfin på dig också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. oj vad fint!!! Den koftan tror jag man kan kombinera med allt och det blir hur snyggt som helst! Kanonköp! Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag städar också, medans det osar ur öronen på mig och jag muttrar ilsken "Vem FN bestämde att vi skulle bo på 300 kvm hus?" Suck!!

    Gosh, koftan är "to die for..." din lyllos jag blir grön av avund!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Åh så fint! Älskar den limited silk dressen, en dag vill jag äga en sån=)!! Kanonsnygggt me kettlen!
    Skönt du fick sålt FoLen!
    kram

    SvaraRadera
  6. Hallå snyggo!
    Har du köpt Kettle coat???
    Ska vi bilda Kettle coat-klubb?
    Fasen vad snygg du är i den...
    En av de vackraste OM plaggen....
    Trevlig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Maken städar i ett annat rum så jag tar en snabb städpaus till ;o)

    Tina: Du har ju riktiga hundar, inga sådana här små "fjollhundar" :o)Och söta är de också. Som sin matte. Kram!

    Jeanette: ja den hade bara satt sig så hårt på huvudet att jag var tvungen... ångrar det inte en sekund... men den är ekonomiskt istället för vårjacka, som jag egentligen behöver, men får väl dras med nåt gammalt ack och ve ;o) Mailar sen! Fortfarande knas. Kram!

    DR Molly: min tanke också, den innehåller ju alla färger så why not! Och grattis till fina jackan! Jag spanar produktbild på den när jag ändå är igång med det. Som jag "ständigt" är. Kram!

    Ingrid: jag städar 68 kvm. Och tycker att det aldrig tar slut så jag fattar dig verkligen! Även om jag är avundsjuk också. Trött på att bo i en garderob :o) Och du har mangolian, som du är skitsnygg i. Så det så! Kram!

    Filippa: Ja speciellt som jag vet att den kommer att få det jättebra hos en kanonunderbar ägare! Kram!

    Charlotte: klart vi ska bilda klubb! De lyckligas klubb! Eller kanske de vackrastes klubb... haha... :o)
    Så glad jag blev när jag såg hos dig att du köpt den röda! Men vill se mer bilder på dig i den i bloggen, så du vet ;o) Kram!

    SvaraRadera
  8. Wow vad snyggt! du kan verkligen kombinera i min smak :-) jag vet att det går över men när det kommer så är det lika tråkigt varje gång :-( jag ligger lågt tills allt känns bättre! En stor kram från mig!

    SvaraRadera
  9. Snygg som alltid! Du inspirerar verkligen mig med alla dina fina outfits. Kettle Coat passar dig perfekt, lyckat köp! Stor kram

    SvaraRadera
  10. Superfint och återigen! Såå fint ihop fastän tråkiga Susanne här hade aldrig en tänkt tanken att ha dem ihop!! Fan jag är ju 32 going on 98 :(

    SvaraRadera