Powered By Blogger

tisdag 9 mars 2010

Jeansjacka säljes

Med risk att verka tjatig; säljer min nyinköpta jeansjacka Joggler jacket från Cream i storlek 38.
Se förra inlägget för mer info om den. Den åker tillbaka till butiken ikväll annars.

Nu väntar en lång dags färd av jobb mot kväll och mer bloggerier.
Hoppas den går snabbt, är riktigt trött och skulle helst vilja stanna i sängen i dag egentligen.
Men duktiga flickor gör inte sådant, duktiga flickor jobbar, stressar och stressar ännu lite till… :o)

Ha en bra dag Kram!

2 kommentarer:

  1. Så sugen men det är inte plånboken just nu!!
    Om jag hinner få bud på mina auktioner innan kvällen hör jag av mig.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag kan vänta att skicka till imorgon om du vill, det är inga problem. Kommer nog att få svårt att hinna till Posten ikväll i alla fall... För den är verkligen skitsnygg och hade så varit i allra högsta grad på dig! Roligare om någon blir glad av den och vill adoptera den istället för att skicka tillbaka. (Ja jag är lite väl mammig med mina kläder ;o))Kram!

    SvaraRadera