Powered By Blogger

onsdag 24 mars 2010

Håll tummarna, tusen tack & dagens

Vad kul att så många lyckades klicka på Camprade i dag!
Det är första gången jag handlar där men har förstått av andra bloggbruttor att ett gjort och godkänt klick inte alltid betyder ett paket på ingång.
Så vi får hålla tummarna att vi alla får vad vi hoppas på!

Jag hade lite glömt av det i jobbdjungeln jag befann mig i, när mailet om att kampanjen hade öppnat ploppade upp.
Hade ju ändå inte tänkt köpa eftersom jag har shopstopp. Som coolsnygga Linda påminde mig om. Men dock försent, (haha…;o)) för såklart släppte jag allt för att kolla vad som fanns.

Och där var den, full emb smock dress vit/blå. Som om jag kunde låta den passera förbi ett klickfinger som lider av svår abstinens efter en vecka och 15 timmar av vila. Inte en chans!

Det sista jag klickade hem före den kom i dag. Efter lite nojjiga dagar när jag kastat onda ögat på Posten.
För det skickades i torsdag och det litar jag till 1000 procent på eftersom det är en känd och garanterat pålitlig bloggerska som är säljaren.

Tusen tack vackra Katinka! Den passade helt perfekt och I love it!!! Lovar att vårda den ömt och kärt!
Ni andra får se vad det är när jag har den på mer än den minut av provning som det blev nu i kväll.
Istället får ni en dagensbild.

Tagen genom en alldeles för liten spegel på en skoltoalett i eftermiddags.

Kunde inte ta en ny när jag kom hem eftersom mysbyxorna skrek så högt efter uppmärksamhet att jag var tvungen att kasta dem på mig direkt.

Men det som syns är:
4 continent X-stitch dress, chocolate
ett gammelrosa baslinne från Gina Tricot som sticker upp lite smått under
en palestinasjal inköpt på Roskildefestivalen
makens Donna Karen jeansjacka

Nu ska jag laga mat, sen jobba.
Eller titta på tv om jag får lust att rebella och bojkotta fler bokstäver i dag.

Ha en bra kväll tjejer! Kram!

6 kommentarer:

  1. Du är HOT som alltid sötnos! Gillar som vanligt din kombo av kläder som inte skulle passa ihop på någon annan än dig, på vilket det ser självklart ut! I löööve it! Puss

    SvaraRadera
  2. Du är så snygg! Och vad skönt att den kom fram. Blev orolig där lite nu, men ibland är Posten inte snabbast precis. Härligt att du älskar den! Kram

    SvaraRadera
  3. Läcker som vanligt! Jag vet allt vad du har köpt av Katinka! Inget undgår mitt hököga;) Du kommer att bli skitsnygg i den:) Jag råkade köpa en sak till på Campadre;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Ah, underbart kombinerat! Jag håller med Sannibus. Du gör det så snyggt och jag älskar hur tufft OM helt plötsligt verkar.
    Kram!

    PS: Ser framemot hur du kombinerar full embr. :D

    SvaraRadera
  5. håller med de föregående. Så härligt du får till det med DIN stil. Den är så härlig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Du är alltid såå snygg!
    Hoppas ditt klick kommer hem, jag råkade klicka 3 gånger.

    Kramar

    SvaraRadera