Powered By Blogger

fredag 19 mars 2010

På väg mot duschen...

Vill tacka en massa för alla era kommentarer i mitt förra inlägg! Hinner tyvärr inte skriva mer personligt till er nu, vilket jag är ledsen för, men plikten kallar.
Tänkte vara lite tidigt på jobbet i dag för att försöka komma hem tidigt också.
Och fortsätta med hemmafixandet som vi inledde förra helgen. Kanske kan man kalla det vårstädning.
För det är vår! Den har äntligen landat i Skåne och för er som fortfarande misströstar uppe i de nordligare regionerna så är den på väg!

I kväll blir det kalas, vovvarna fyller fem år!

Men nu en dusch, så jag kan bestämma vilka plagg jag ska ha på mig  i dag.
Det brukar alltid bli i duschen det bestäms av någon skum anledning... Kram!

4 kommentarer:

  1. supersnällt om du vill kolla på HM, men bara om du hinner! Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till sötnosevovvarna! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis till vovvarna på femårsdagen!!!
    KRAM till dig och vovvarna!

    SvaraRadera
  4. DrMolly: hann inte... :o( men kanske imorgon... Kram!

    Linda & Anonym: vovvarna hälsar och tackar så mycket! Kramkram!

    SvaraRadera