Powered By Blogger

lördag 20 mars 2010

Tävling!

Mitt Odd Molly-tosseri syns inte bara i garderoben, det dyker även upp i vasformat.

Jag sparade tagsen i en liten låda, lådan blev full och då kom jag på den briljanta (läs: fullständigt berättigad till att hamna på dårhus) impulsen att istället exponera dem i dagsljus.

Förra helgen fick jag för mig att plocka upp dem och räkna dem.

Och det var där jag fick idén till att hålla denna lilla tävling.

Så frågan är: hur många tags tror du att det finns i vasen?



Den som gissar rätt, eller närmst det rätta svaret, vinner den här:



En fjärilsring från HM, inköpt för egna pengar och därmed helt osponsrad.
Den är i guldig, nästan lite bronsaktig färg, lite beroende på ljus.

MEN. Inga tävlingar utan en hake och så även den här; i form av denna utslagsfråga;

Vilket Odd Molly-plagg, från vår- & sommarkollektionerna 2010, som jag inte redan har tycker du att jag ska investera i här näst?

Svaret på den kommer att granskas av maken om det skulle bli oavgjort på sifferfrågan. Och det plagg han tycker jag ska ha blir det vinnande.

Om du vill vara med och tävla så maila mig på oddjosanne@gmail.com senast om en vecka, lördagen den 27 mars klockan 16.00.
Vinnaren meddelas här i bloggen dagen efter. alltså söndag 28 mars.



4 kommentarer:

  1. Hej Josanne!
    Har förstått att du bor i Helsingborg(läste på Lindas blogg att hon skulle hälsa till Tim, jag antar att det är Tim Olsson på Tims Haircut)
    Han är en gammal klasskompis till mig. Har en liten fråga. har du köpt den underbara fjärils ringen på H.M på Kullagatan?
    Jag har letat efter den men bara på Väla än så länge.
    Ha en bra dag!
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. hmmm 35 stycken tror jag!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ann-Sofie: vilken koll du har ;o).
    Jag köpte en guldig och en silvrig på HM på Kullagatan för snart 2 veckor sedan. Det var de 2 sista där då men de kanske skulle få in fler. Den guldiga jag lottar ut här köpte jag på Väla i söndags. Kram!

    SvaraRadera
  4. Tävlingar är alltid skoj men den här var ganska svår... Jag gissar på 43 stycken.

    SvaraRadera