Powered By Blogger

måndag 29 mars 2010

Dagens – mörk dress & 30% hos Minzo

Är på jobbet nu men hann ta en dagens bild i morse. Den kommer här:

Suiteheart minidress, almost black
Chrysalis minigown, almost black
Tunn svart kofta av märke okänt
Silversjal, en älskad gammal kompis
Jeans, Gina Tricot

Dags att hasta vidare i jobbdjungeln. Det är mycket nu. Ni har hört det förr…
Försöker hinna in en sväng i kväll igen.
Kanske att jag till och med avslöjar mitt helt galna, überspontana och lite ångestladdade klick som jag gjorde igårkväll då också…

För er som fortfarande är sugna på prespring så har Minzo precis sänkt dem med 30 % i sin webbshop.

Önskar alla en bra måndag! Kram!

4 kommentarer:

  1. Snyggt med både suitehearten och minigown. :) Var inne och kikade innan idag men hann aldrig kommentera då. Nu ser man ju inte bilden.... :D Blogger verkar ha spårat ut totalt med alla bilder i kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette: Ja det är helt tossigt, ibland får man fram vissa bilder, nästa gång helt andra. Men just nu verkar det stenkört.
    Grattis till klicket! Mitt fel som sagt ;o) Kram snygging!

    SvaraRadera
  3. Jag säger inget om mitt köp;) My lips are sealed! Ja, vi lär samköra outfitarna sen, ser lite löjligt ut om vi skulle springa omkring som ett par siamesiska tvillingar outfit, är jättesur över att suitehearten inte passade. Kram! (Lycka till med den rosa förresten!)

    SvaraRadera
  4. Det försvann lite ord, efter tvillingar ska det vara punkt. Sen ska det stå "skitsnygg outfit, är jättesur över att suitehearten inte passade. Bloggerhelveter har krånglat hela kvällen!

    SvaraRadera