Powered By Blogger

tisdag 2 mars 2010

Solsken x 3 och Nena-inspiration

Strålande solsken och otroligt ambitiösa och trevliga människor!
Trots tokstress har jag haft en kanonbra dag! Man fattar inte riktigt hur mycket solen egentligen betyder förrän den dyker upp igen efter löjligt lång strejk. I dag fattade jag!

Och om det då kombineras med en helt galen motorcykelbyggare som konstruerat en hoj så sjuk att jag aldrig kommer att glömma den, och då är motorcyklar INTE ens i närheten av min grej. Men bara kolla här.

Och ovanpå det en glasformgivare som gör de mest fantastiska skapelser och dessutom är en fantastisk människa, henne hittar ni här.

Då förstärks liksom solen gånger 3. Och jag kommer till insikt om varför jag har så svårt att släppa mitt jobb. Trots allt!

De som fick hänga med på denna roadtrip i glädjens tecken var Fields of Lace chalk och Livealot almost black.


Det tack vare Nena som visade upp dessa plagg som följeslagare när Katinka körde senaste Mollyfrossan. En kombination jag aldrig ens tänkt på själv, så tack söta Nena för den!!!
Dock blev färgvalen modifierade efter innehållet i min garderob.
Och en tunn svart kofta av asymmetriskt stuk men av, för mig, okänt märke åkte också med på turen.

Det blev inga bilder i verkligheten (hittade inte någon spegel) men dock hemma nu ikväll.



Och Smilla katt försökte desperat komma med på ett litet hörn.



Så det fick hon.
På bilder som blev alltmer rosa efter varje klick. Jag fattar definito ingenting... Men har inte tid att fundera mer över det heller. För nu har det blivit dags att steppa ur lyckodimma och ta tag i lite jobb igen.

Ha en bra kväll! Kram!

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig kombo! Ska nog ta och försöka få tag på en sådan Livealot blouse i den färgställningen. Himlans fin! :)
    Visst gör solen underverk. Det är som balsam för själen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag finkammar Tradera varenda jäkla dag i hopp om en Livealot i den färgen! Den var ju skitsnygg i hop med FoL:en. Kan nog funka med tokrosa med..Skönt att du haft en bra dag. Visst fan vaknar man till liv av lite sol:) Kram!

    SvaraRadera
  3. FOL verkar kunna användas till oändliga kombinationer, snygg jag vill så gärna HA en själv!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Tack för tips! Ja, jag tänkte faktisk på att du brukar ha korta svarta halsband. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det där var verkligen skitsnyggt ärligt talat! Underbart! Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Hej på dig!
    Ännu en snygg kombination av dig.
    Måste absolu säga att du är en av mina superfavvosar när det gäller OM-kreationer. När jag blir stor (möjligen mindre) och ruskigt rik så ska jag också ha en fullständig mollygarderob =)

    /Carina

    SvaraRadera