Powered By Blogger

torsdag 11 mars 2010

Dagens oinspirerade & paket i antågande

Efter bara lite drygt sex timmars sömn på två nätter blir klädseln "inte mer inspirerande" än så här:

Light cotton embroidered white
Private embroidered dress chalk
bomullslinne under - basmodell från Gina Tricot
tunn kofta av märke okänd
jeans märkta med varumärket Metz

I dag var en sådan dag då kroppen värker, huvudet spränger och man bara vill krypa ner under täcket med chokladpraliner och titta på film hela dagen.
Men eftersom jag var tvungen att jobba så försökte jag föra över hemmastannarkänslan på klädseln istället; mjukt, mysig och med en skön trotjänarkänsla. Som andas "vi har hållit ihop så länge att vi vet var vi har varandra trots att vi inte pratar så ofta". Om ni fattar...

Älskade maken är i väg och klipper sig nu. Och hämtar ut paket åt mig på vägen. 2 paket till och med!!!

Har allt inte blivit helt knas så innehåller det ena en högt efterlängtad kofta!
Och det andra, också en länge längtad kärlek, men som jag redan har! Make beställde en utrikes ifrån utan att veta att jag Traderaklickat en likadan.
Ett missförstånd eller vad man ska kalla det som kommer att betyda att en kommer att vara till salu…
Fortsättning följer…

10 kommentarer:

  1. Du är snygg som alltid! Ja att gå på dagtid och jobba är en omställning men som tur är så börjar jag på schema nästa vecka! Har inte orkat något och samtidigt är jag lite låg och har inte alls någon blogg inspiration....det ger sig säkert :-)
    Kramar vännen!

    SvaraRadera
  2. Det var en väldigt snygg outfit du fick ihop. Får faktiskt lite vårkänslor när jag ser dig. :)
    Hoppas du får sova lite mer i natt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst är den fin, ser inte mycket ut för världen på produktbilden men in real - supersnygg!! Sedan tycker jag detär kul att man kan använda Chrysalisen under också :0)

    Oj så det kan gå när man dubbelklickar!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Tycker du är super fin vännen! Hoppas att du snart mår toppen. Kul med paket! Ska bli spännande att veta innehållet sen.

    Masssssa KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Josanne träffen blir nog tyvärr den 24e, var betydligt fler som kunde då )= Men vi får ta igen det med en snar träff igen! KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Tycker du är supersnygg! OJ vad snygg den 327an var! Vilket år är den ifrån? Förra sommarens?

    SvaraRadera
  7. Hejsan snyggingen som är så snygg som vanligt!
    Just den 327:an var det som jag ville ha men fick vara tag på den som var royal i sina broderier..Men den är fin den också men inte lika snygg som din;-)
    jag har också varit trött som bara den på grund av sömnbrist men nu sitter jag med ett vinglas i handen och känner mig genast lite piggare:-))
    Och jag är såå nyfiken på vad det är som väntar på dig....!!
    Kramis!

    SvaraRadera
  8. Vad då oinspirerad?! Du är ju skitsnygg:)KRAM!

    SvaraRadera
  9. Måste bara tala om att fru"shopoholic"Gunnarsson, kvinnan som inte kan styra sina impulser har slagit till på en Livefirst dress i pink på köp nu;) För guds skull ta av mig datorn....

    SvaraRadera
  10. ska de öppna redan i maj i köpenhamn?! Det måste vi ju absolut planera in! Vad kul! kram

    SvaraRadera