Powered By Blogger

tisdag 30 mars 2010

Ibland blir det helt fel…

… som i dag till exempel. I skallen finns en bild och händerna griper bryskt det uttänkta. Men tiden räcker inte till att titta ordentligt.
Och då kan det bli så här fettokigt:


Eftersom jag inte hann byta så knallar jag runt så här i dag. Med helt olika = omatchbara rosa nyanser och ett stort rött brodyr som gör sitt för att det inte ska funka ihop…
Men med näsan i vädret låtsas jag att det är helt rätt kombinerat.
Och hitintills har ingen vågat opponera sig...


Fick nyss ett pling i mobilen. Mitt spontanklick från i söndagskväll har anlänt! Tjohooo!
Planen var att avslöja vad det är redan igårkväll men eftersom blogger strulade hela kvällen så hoppade jag över det.
Satsar på en provning eller åtminstone ett tillkännagivande med bild i kväll istället.
Om den passar… Lite nervöst faktiskt… Håll tummarna snälla!

Ha en bra dag och kram!

8 kommentarer:

  1. Ja ibland ser man det i huvudet men irl så blir det SÅ fel. :(
    Håller tummarna att det passar och att blogger funkar ordentligt ikväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi ja, det kan bli knasigt ibland! Jag trodde minigown+remix skulle vara perfekt men nä, haha! Skitfult!
    Chrysalisarna är numera reklamerade=( Skadorna på tyget var så mycket värre, även in i tyget=(=(!
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag känner mig verkligen som en tvättäkta lantis i den här klädseln idag... Får ta på mig något matchande imorgon och göra revansch... :o)

    Filippa: jag har tyvärr INTE hunnit skicka ringen till dig... sorry! Men i och med påsken har jag haft 1,5 dag på mig att göra samma jobb som normalt. Sen imorgon går den iväg till dig. Lovar!!!
    Så himla skittrist med chrysalisarna!!! :o(. Kommer du att få nya istället? Kram!

    SvaraRadera
  4. Hihi, you make my day! :-)

    SvaraRadera
  5. Kul att du är så cool och låtsas som ingenting, trots att du tyckte det blev fel!=)
    kram Adela

    SvaraRadera
  6. Jag är mest glad för att det är en dag jag sitter på kontoret och slipper springa runt och göra bort mig bland fler människor än mina kollegor... ;o) Kram på er båda!

    SvaraRadera
  7. Men hallå!!! Har du inte sett vad jag hade på mig i söndags??!! Hahahahaha!!! Som du har väntat ju!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jeanette: haha... jag hur trög är jag??? Har varit inne hos dig nu... Kram!!!

    SvaraRadera