Powered By Blogger

lördag 20 mars 2010

Dagens – i regn & vid snaskhylla

Efter en vecka av strålande sol, när jag först låg hemma sjuk och sedan satt på ett kontor, bestämde sig regnet för att träda fram i dag.
Bättre än snö tänkte jag och trotsade droppar.
För att bland annat landa vid snaskhyllan i videobutiken. Fick även med några filmer hem. '
Så nu är det film, pizza och tortillachips som står på agendan.

Dagens outfit blev den här:
Nylon Parker Coat, chocolat Odd Molly
Spetssjal, en gammal och tillgiven trotjänare
Angora hoodly knit jacket, chalk Odd Molly
Tunika med små hundar i beige och grönt, även den med år på nacken, märke okänt
Chrysalis minigown, powder Odd Molly
Jeans Gina Tricot
Stövlar Pakros
Brun väska med långa fransar, April first

Önskar alla en kanonbra lördagkväll! Kram!

7 kommentarer:

  1. Låter som en bra kväll, jag ska också krypa upp i soffan nu.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Mysig lördags kväll. Gillar dina outfits skarpt. Känner mig tjatig när jag skrivee det men jag gör verkligen det. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ohh vilken myskväll! Söis. Huuuur bestämmer du dig för motiv när du tattar dig? Har läääänge velat ha en tatuering men kan baske mig inte bestämma mig för print.. Jag vill ha något som symboliserar mina barn men inte namn och födelsedata precis. Månadsblomma kanske??! Hur vet du att det är rätt? Alltså förlåt om jag låter hög haha Men hoppas du förstår vad jag menar.. :D

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du, jag velade länge hit och dit hur jag skulle göra. Är ju verkligen inte någon person som i vanliga fall gillar rampljuset. Men kan jag hjälpa en person antar jag att det var värt det.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Något till dig?! Kolla in bilderna från Deep Flings blogg. Jag tror där är något som du kommer att gilla!
    http://deepfling.com/blog/

    SvaraRadera
  6. Jeanette: Aldrig tjatigt med kommentarer som styrker ens självkänsla :o). Och du är inte pjåkig själv, du lyckas alltid kombinera klockrent! Kram!

    Sanni & Livet i byn: svarar hos er istället! Kram!

    Filippa: Detsamma kära du!!! Kram!

    Anna: Absolut! Tacktack! Mer en en grej dessutom. Men visst ser det ut som minigown i royal som Helena Kristensen har på sig??? Det måste undersökas! Vill ha! Kram!

    SvaraRadera