Powered By Blogger

lördag 6 mars 2010

Inte som man vill...

I mitt huvud är jag 178 cm lång. Verkligheten stannar på 168 cm.
I min inre drömvärld är jag smärt, smal och har längsta benen, grymmaste midjan, yppigaste bysten. Det är också helt fel.
För i realiteten ser jag ut så här:


Ibland känns det förbannat tungt när sanningen kommer uppslängd i ansiktet på en. I dag var en sådan dag.

Men eftersom vi var ute med kanonkompisar, i sällskap av solens närvaro - som jag var tvungen att få med på bild för att inse att det inte bara var en illusion - hade jag inte ens minsta tanke på det.
Förrän jag såg bilderna maken tog i en smygundansituation.
Men eftersom det inte är något jag kan göra någonting åt på sekunden så är det inte heller någon vits med att hänga upp sig på att man inte så sådär jäkla nöjd med sig själv…

Men jag tycker trots allt väldigt mycket om makens spontanpresent som är One silk wrap tunic apricot.
Idag impulskombinerad med Chrysalis minigown almost black
Metz-jeans
Trampolin-stövlar
Sjal av modell virkad och så gammal i mitt stall att jag inte ens kommer ihåg dess ursprung

Nu är det dock mysbyxor och en av makens hårdrocksgruppbandmunkisar som gäller för resten av kvällen...

13 kommentarer:

  1. Men GE dig, du är kanonsnygg förstår inte ens vad du pratar om. Snyggo :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Jeg syns du ser veldig flott ut, jeg.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  3. Skojar du!!!? Du rockar ju fan den wrapen!

    SvaraRadera
  4. Men vad ser du som inte vi ser? Jag ser en het tjej som jag skulle vilja se ut som när jag vaknar i morgon...

    SvaraRadera
  5. va?? Du är ju HUR snygg som helst-PÅ SANT!=)
    Vad är det du tvekar över?!

    SvaraRadera
  6. Du är hur snygg som helst!!!! Jag har inte sett någon som kan bära upp OM som du!!!!
    OCH vilken man du har som kommer med presenter som denna. NJUT!

    SvaraRadera
  7. Håller med Sanni, du rockar skiten ur den wrapen! har absolut inget att skämmas för. Det här med Stockholm är ingen dum idé faktist. jag och syrran kommer till Norrköping vid halv två tiden på fredan och kan reka Molly-butiken lite snabbt och är det skit drar vi till Stockholm på lördagen. Vi kan lika gärna åka tåg direkt hem därifrån. Har kollat lite tågtider. Skulle vilja se OM-butiken! Kram!

    SvaraRadera
  8. det du beskriver är precis det jag ser när jag ser dina bilder! Och hade du inte varit det så hade din personlighet ändå räckt bra mycket längre än ett par toppiga bröst!!! Stora kramar

    SvaraRadera
  9. Du är super snygg juuuu! Så det så!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Tacktack! för att ni hjälper mig att inse att jag kanske inte är riktigt lika kort och tjock och ful som jag kände mig igår... Vissa dagar är självförtroendet på rymmen och då syns bara fel och brister...

    SvaraRadera
  11. Hej snygging! Verkligen är snyggare än din egen bild i ditt huvud. Och vilken man du har sen, som smygköper snygga OM-kläder till dig. Hälsa honom att han har bra smak!

    SvaraRadera
  12. Men hallå! Du är ju alldeles perfekt juh! Och jag måste säga att jag är grymt avis på att du har en man som klickar hem Mollysar till dig. Min är rätt bra han också iofs :-).

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Läser din blogg dagligen och kommenterar sporadiskt pga av tidsbrist. Ditt OM-uttryck ät ditt och därför urcoolt. Du är snygg, tyck om dig själv och fortsätt vara den du är! Såg att du fotade dig utanför mataffären OJ! för ett tag sedan, tyckte det var kul för jag har min särbo i Hbg och vi handlar där då och då. Dessutom ligger ju Tamtam ett stenkast därifrån. kram.

    SvaraRadera