Powered By Blogger

tisdag 23 mars 2010

Dress of today

Hinner inte leverera så många ord här just nu. De står istället på en lång kö att hamna på mitt jobb.
Vilket är lika med att jag är stressad som fan.
Därför hastar jag, tyvärr, till den världen igen efter att ha presenterat min outfit för dagen:


- Jeansjacka, Diesel (fast tänk om det varit jeansjacka a la Odd Molly vår 2010 istället, såååå mycket snyggare det varit...)
- Tunika, Odd Molly, äldre modell, vars namn jag inte har minsta koll på 
- Chrysalis minigown, rouge, Odd Molly
- Jeans, Gina Tricot

Kram!


4 kommentarer:

  1. Tunikan såg spännande ut, så roligt med gamla godingar! ja, en jeansjacka a la 2010 får gärna gå vilse och hitta hem till mig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den tunikan är skitläcker, klockrent med den röda chrysalisen:) Ha en bra kväll gumman! Kram

    SvaraRadera
  3. Wow! Du är sååå snygg!

    Kram

    SvaraRadera