Powered By Blogger

torsdag 18 mars 2010

Dagens & fisktjuvar som måste stoppas

Då var man tillbaka i verkligheten igen efter dagar i sängen. Inte helt fel att bara behöva jobba två dagar innan det vankas helg igen. Och nu är dessutom en redan nerbrottad.

Eftersom jag tänkte överraska maken med hemgjord fiskpudding som nu står på spisen och bara längtar efter att brännas fast, samtidigt som katterna går bärsärk för att sno åt sig fisken, så dumpar jag bara av en bild på dagens och återgår till rollen som mattant.

Ska försöka återkomma senare ikväll. Kram!

Dagens outfit:
Cotton Ribbon Cardigan, lila
Alchemistry tunic, white
Chrysalis minigown, lite lilac
Jeans från Gina Tricot

7 kommentarer:

  1. Hoppas att kissarna får smaka lite av fisken... :) Snygg outfit btv... :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha... jodå, de har fått smaka :o)
    Tack för komplimang. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du mår bättre! Fiskpudding, mums!!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Du är så läcker! Tyvärr blir jag inte lika sugen på fiskpudding. Tänker på den hemska vi fick i skolan;) Kram!

    SvaraRadera
  5. Du är alltid så rar som kommenterar tillbaka till oss som är anonyma. Du behandlar alla lika, det är det inte alla som gör...

    Stor KRAM till dig och dina gosiga djur!!!

    SvaraRadera
  6. Linda: dissar du min paradrätt :o) Inte som i skolan jag lovar, lyssna på DrMolly istället ;o) Kram till er båda!

    Anonym: självklart! Allas kommentarer betyder precis lika mycket. Kram!

    SvaraRadera
  7. Så där såg jag också ut i går men utan den fina koftan. Visst är färgerna exakta ihop?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera