Powered By Blogger

onsdag 31 mars 2010

Dagens feglirardress

Efter gårdagens katastrofklädsel vågade jag mig inte på några större plaggmässiga utsvävningar i dag. Det fick istället bli ett ganska säkert kort.



Angora long mix cardigan, royal – perfekt en dag som denna då allt är inpackat i ett tjockt grått och regnruskigt dis
Odd Molly sidentunika som jag inte vet namnet på, någon som vet? Någon som kanske till och med har en produktbild att göra mig superglad med? – köpt av en Mollysyster i höstas, innan jag ens visste att det fanns Molly-bloggar
Jeans, Gina Tricot
Halsband, stor silverängel i ”grövre” kedja

Supertack snälla söta ni för kommentarer i mitt förra inlägg!!! Jag är helt överväldigad av alla komplimanger...
Verkligen välbehövliga sådana också eftersom jag har hamnat i en utseendesvacka. Där jag bara känner mig tjock och ful i allting.
Kan ha att göra med att de 2 kilon jag hade gått ner nu sitter på plats på kroppen igen. Får skylla mig själv, det är ju jag som ätit, ingen annan som kastat dem på mig...

Klänningen satt aningens trångt över bysten, så att det putar fett vid armringningen liksom (ni ser det lite på första bilden – det är tyvärr betydligt värre i verkligheten).
Hoppas nu bara på att det ska sporra mig till att gå ner lite så det försvinner och klänningen blir den dröm på mig som den har så stor potential att bli...
Får väl se hur det går med karaktären till att genomföra det...

Har lite kul ”köp” på gång i dag.
Inga Mollysar, inga andra kläder, utan något helt annat. Avslöjar i kväll om det går vägen.

Ha en bra dag alla vackra tjejer därute! Kram!!!

5 kommentarer:

  1. Superfint och jag håller med om att man ville klä sig lite varmare idag då det är dimmigt och regnigt. Hoppas vi lite sol i helgen iaf. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superfint! Jag har fått lägga Min underbara Lotta Lotta åt sidan idag och kör Ull kjol!!?? Kram sötnos

    SvaraRadera
  3. Ja hahah...du var verkligen jättetjock ;-)

    Nä du...klänningen passar dig som handen i handsken och fick ens tankar att vandra till sommarkvällar när man solat lite för mycket och känner sig varm i skinnet och sätter på sig en sval sommarklänning.

    Du var kanonvacker i den och jag säger som jag sa till Katinka, just den där färgen är definitivt finast.

    Ha nu en riktigt mysig påskvecka och helg!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin vad du än har på dig! Sidenklänningen har jag inte en aning om vad den heter, men läcker är den:) Ha en bra kväll gumman. Kram!!

    SvaraRadera
  5. Åhh, så fina bilder jag missat. Den kläningen du klickat hem passar dig så bra.
    Du är jätte fin idag med.

    Ha en underbar påsk sötaste vän.

    Massa kramar

    SvaraRadera