Powered By Blogger

torsdag 1 april 2010

Sämst

Har varit världens sämsta bloggare de senaste dagarna. :o(
Har haft mycket att berätta men noll tid att hinna göra det på...
Planen är att ta igen det i helgen. Ledig i fyra dagar! Snudd på en intervju och någon artikel att skriva men det känns som värsta lyxen i alla fall... En dagens kan jag i alla fall bjuda på innan jag återgår till make, hundar, katter, mat och film...




Halvvägs till Blåkulla passade jag på att försöka posera också... patetiskt jag vet men det ingår om ni kliver in på den här sidan.
Kostar på mig ett glad påsk också. Och massa kram!!!

8 kommentarer:

  1. Absolut inte sämst!! Fy på dig och ens tänka så. Man tar det när man hinner!
    Glad påsk & en stor kram tebaks! :D

    SvaraRadera
  2. Du skriver här när du hinner, däremellan väntas det troget här! God natt gumman, sliten småbarnsmorsa går och trynar nu. Vi hörs och syns! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Kram! Vi finns här...! Alltid lika roligt att ta del av dina härliga inlägg.

    SvaraRadera
  4. Glad påsk och ha det gott med make, hundar och katter :0) mat och film icke att förglömma!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Glad Påsk finaste du! Super fin outfit med!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Klart man ska blogga när man hinner och inte ha dåligt samvete däremellan. Nu när jag bloggar en vecka hos Bina så inser jag ju verkligen vilket jobb ni alla lägger ner!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oj vad fint, Riktigt nice! Glad påsk guman!

    SvaraRadera
  8. Säger som Jeanette, Fy på dig söta du att tänka så!!
    Ingen av oss är väl sysslolös, alla har vi mycket att göra..
    Men jag ska inte säga nåt..Har ofta dåligt samvete att jag inte hinner blogga eller skriva till er andra så mycket som jag önskar..
    Skitsnygg som vanligt är du!!!
    Såg du mig på blåkulla???
    Det var jag som inte vågade flyga lika högt som alla andra :-D
    Kram på dig, glad påsk!!
    //Mia

    SvaraRadera