Powered By Blogger

måndag 19 april 2010

Dagens & sista chansen

Jag ska vara ledig på fredag, för att åka till Norrköping och träffa fantastico Linda så därför är det hardcorejobbande fram till dess.
Kommer därför inte att vara den flitigaste i Blogglandia. Igen…
Den dagen någon uppfinner sex timmar till per dygn blir det däremot andra bullar… :o)

Dagens outfit, förevigad i ett omklädningsrum i en simhall tidigare i dag:



Den bestod av:
Jeansjacka - Emb bikette denim jacket, Odd Molly
Tunika - Festival tunic, yellow, Odd Molly
Underklänning - Smc slip dress, grey, Odd Molly
Jeans - från Gina Tricot

På onsdag är det sista chansen om någon känner för att haka på fyra tokiga Mollysystrar på klädspaning i Stockholm. Läs mer hos Linda här.

Önskar alla en bra kväll. Over and out för i dag. Kram!

4 kommentarer:

  1. Klart du kan länka! Du är urläcker i dag! Är så jävla sotis på din gula Festival Tunic, men kan avslöja att yours truly har fått tag på en vit sådan på T för en stund sedan! (Till VÄLDIGT bra pris) Snart ses vi! Kram

    SvaraRadera
  2. F-------n!!! Åh vad jag ångrar att jag sålde min gula Festival Tunic nu när jag ser din. Grymt snyggt med underklänningen till.

    Nåväl man kan ju inte ha allt.

    Hoppas ni får toppenkul på både mässa och OM-träff.

    SvaraRadera
  3. Lärlingspojken låter perfekt för A-S;) Hon är lite blyg och försynt hon med. Kram från syster kopplerska:)

    SvaraRadera