Powered By Blogger

söndag 11 april 2010

Dagens - i fyrkantstappning

Fick en idé med nya klänningen när jag provade den för the fotosession i morse.
Så jag var bara tvungen att testa den så - the Molly-holic way. Alltså med bälte.
Nu har ju hon vackraste midjan i världen, något som Gud definitivt glömde när det gäller mig.
Men det blev i alla fall så här på min Svampbobfyrkantfigur:



Emb bikette denim jacket – Odd Molly
Housetrucker Dress, grey – Odd Molly.
Underklänning med spets – HM
Knytbälte – HM
Jeans – Gina Tricot
Grå mockaskor av okänt märke Väska – April first
Hund Ajax – av rasen phalené

Tusen miljoner tack snälla New Yorker för namnet på klänningen!!! Det gjorde att jag hittade en produktbild. Tjohoo!

Och det funkade faktiskt att gå klädd i så här "lite" i dag. Och då är jag ändå känd för att jämt ha mest kläder på mig. Men det var bara för att det för en gång skull inte blåste.

Nu ska jag tillbringa de sista fjuttiga timmarna innan ännu en galen jobbvecka tar vid i morgon med att titta på tv och käka pizza. Och läsa lite bloggar i reklampauserna.

Ses imorgon. Kram!

9 kommentarer:

  1. Hej där!
    Har sagt det förut, DU är helt klart en av de BÄSTA på att mixa OM-plagg :)

    Hur går det föresten, har det ramlat in några fler frivilliga till den 24:e?

    /Carina

    SvaraRadera
  2. Dö-läcker återigen! Ja tack maila vad du betalade. Vet att dom kostade runt 1800 nya iaf. Svampbobfyrkant va?! Jag har haft ett sånt bälte, skitsnyggt på dig och alla andra. Jag såg ut som Barbamamma;) Kram!

    SvaraRadera
  3. ha ha ha!! Svampbobfyrkant!!! absolut inte!! superfint ju! Kramar

    SvaraRadera
  4. Ingen jädrans fyrkant där inte!! En super hot tjej däremot!
    Kram

    SvaraRadera
  5. KANON juh.. vaddå fyrkant?

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Den svampbob som går på vår TV och har inga likheter "what so ever", Bara så du vet !!!

    Skit snygg!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Skitsnyggt och jag ser ingen svampbob!!
    Jättefin kombo!
    Visst är jeansjackan helt fantastisk??
    Ha det gott supersnygga du,
    kram Mia

    SvaraRadera
  8. *skrattar* Du är rolig du! Du om någon kan det där med att inte "kuba" till det. Det är alltid något so förlänger och rundar av. Snygg som alltid!
    Kram :-)

    SvaraRadera
  9. Finaste Josanne! Finare komplimang kan man ju inte få....tack fina du. Tycker du är supersnygg i din kombo a la Odd Molly-holic. Vackra plagg du fyndat! Blir nästan lite avvis på alla dina fina Odd Mollysar, snart har du fler än mig ;-D
    Inget fyrkantigt här inte, bara sexy lady!
    KRAM!!

    SvaraRadera