Powered By Blogger

tisdag 27 april 2010

Ofrivillig paus

Jag tvingas hålla en liten bloggpaus på några dagar nu. Ytterst ofrivilligt och det är inget som har hänt mer än att tiden sviker och annat kräver dygnets alla timmar.

Planen är att vara tillbaka på torsdag igen. Har ju en bloggaward, som jag är otroligt glad över att ha fått, att presentera och skicka vidare.
Tusen tack söta DrMolly, det värmde otroligt!

Har även lite nytt att prova och visa upp, och lite annat att babbla om.

Så vi ses igen. Snart. Kram så länge alla vackra tjejer!

6 kommentarer:

  1. ser fram emot när vi ses igen. Kram så länge och ta väl hand om dig. Kramis

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra under tiden och jobba inte ihjäl dig. Kram!

    SvaraRadera
  3. Det är alldeles legitimt att ta små bloggpauser emellanåt - även för dig.
    Välkomment tillbaka då du har tid å lust

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  4. Ta hand om dig! Ses så snart du är tillbaka.

    Massa kramar

    SvaraRadera
  5. Miss you to, stumpan! Simma lugnt:) Kram

    SvaraRadera
  6. Söta fina du så rörd jag blev av det du skrev till mig!!
    Vi saknade dig i Malmö men visste om att du levde livet i Stockholm och äntligen fick träffa Linda som vi visste att du längtade efter så mycket:-)
    Men vi pratade om dig och tyckte det var så roligt för er att träffas...
    Och så fick ni gå på molly utförsäljningen!!!!!
    Jisses!
    En sån lyx:-)
    Men vilken underbar butik Unica var!
    Helt fantastisk!
    Har du inte varit där så åk dit säger jag bara!
    Vilka kvinnor och vilken service:-)
    Jag var helt salig:-)
    Ja, min nymph....Jag är kär..
    Jo, man kan vara kär i ett klädesplagg!
    Den är min underbaraste....
    Den hänger så fint i min garderob och ibland går jag bara in och tittar på den:-D
    Ha det så gott fina du...
    Hoppas att du har det bra och snart är tillbaka igen,
    Kram Mia

    SvaraRadera