Powered By Blogger

tisdag 13 april 2010

Dagens & Camprade?

Här kommer en snabb dagens. Tyckte själv det blev lite för mycket plotter med Chrysalisen under FoLen men hann inte plocka av den eftersom jag redan var sen till jobbet. Så därför ser jag ut exakt så här i dag.

Linda har fått pling i mobilen att hennes Campradebeställning har anlänt.
A-K har fått ett mail om att hon blir utan sin beställning därifrån.
Jag har inte hört något alls från dem.
Någon mer som fått positiva pling, missnöjsamma mail eller inte hört ett dugg?

Ses ikväll! Kram!

8 kommentarer:

  1. OJ! Va fin kombination!!! Supersnygg idag! Usch, tycker inte det gör något att Chrysalisen skymtar fram.

    P.S. Måste erkännan att jag jobbat som modell som ung (ca 18 åring) och det är inget jag skulle göra om....fick alltid höra att jag borde gå ner en tre-fyra kilo, ljusa upp håret, etc. Inget som direkt stärker självförtroendet hos unga flickor. Hoppas kunna hålla mina tjejer långt borta från den världen ;-D
    Men jag tar det som en otrolig komplimang från dig sötnos!
    KRAM!!
    Hoppas, hoppas inte Campadre slarvat bort min beställning.....

    SvaraRadera
  2. Inget pling på mobilen så tyvärr har jag kankse ett tråkigt mail när jag kommer hem.

    Mår småkorvarna bättre idag?

    kramar

    SvaraRadera
  3. Tycker det är snyggt med Chrysalisen under. :)
    Jag har fått 2 pling i mobilen. :D Blev ju 2 köp för min del. Hade lite ångest och sen helt plötsligt så gick jag in igen och klickade hem något helt oväntat. :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hos mig lär det inte plinga eftersom jag höll mig från att beställa. Men det kliade i fingrarna...Nu får jag gotta mig åt era fynd istället.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Om du inte har hört nåt på mail, så borde den dyka upp snart. Tycker inte att Chrysalisen stör faktist. Kram goding!

    SvaraRadera
  6. Jag har också fått två sms om paket, jag tänkte det var viktigt att vara snabb så i det första visste jag precis vad jag ville ha och sen kollade jag runt lite i lugn o ro och beställde en andra gång.

    SvaraRadera
  7. Jag har fått mina jeans idag, jättesnygga!!!Kramis

    SvaraRadera
  8. Snygg dagens!
    Kul med en till Odd Molly bloggare, la till dig i min blogglista och hoppas det är OK? /Malin

    SvaraRadera