Powered By Blogger

onsdag 7 april 2010

En palm, något dekorativt...

Ingen kan ju anklaga mig för att vara snabbast direkt... och för att liksom visa hur rätt jag har så kommer dagens NU.
15 timmar efter att den åkte på.
Och 3 timmar efter att jag kom hem och den fick återta garderobsläge...


Livefirst dress, chalk
Spoiler underdress, royal
Chrysalis minigown, powder

I verkligheten såg det ut mitt emellan bilderna här. För jag behöll en liten glipa i wrapen för att få fram underklänningarna.

Fick ett infall i morse att testa de båda ihop och det blev bättre än jag trodde.
För chrysalisen ger spoilern en extra spets upptill (vilket i mina ögon var välbehövligt för att undvika tuttexponering på jobbet)
Och en dekoraktiv volang nertill. (en palm, något dekorativt... ett plus hos Hollywoodfruar, ett plus i Skånetantens värld)
Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Kram!


5 kommentarer:

  1. Det blev ju hur snyggt som helst!!! Verkligen hiss enligt mig.
    Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Absolut en hiss!! Den Livefirst dressen är verligen att döööö för! Kram gumman!

    SvaraRadera
  3. Thank you ladies! Det kändes som en hiss. Kram snyggingar!

    SvaraRadera
  4. Du har alltid så fina och helt oväntade outfits. Det passar dig som handen i handsken och så fint! Hiss :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Hiss definitivt! Du var inte den enda som svamlade osammanhängande i går;) Ha en bra dag. Kram!

    SvaraRadera