Powered By Blogger

fredag 9 april 2010

Paketvakt & störiga felmeddelanden

Jag fick dubbelt upp i paket i går. Två äldre Mollysar som flyttade in här via Tradera. Me like!
Hann bara prova snabbt utanför kamerans blickfång.
Lovar att visa i helgen istället. Har satt en vakt på att passa paketen till dess…

I gårkväll råkade jag ut för samma sak som darling Jeanette var drabbad av häromdan.
Att jag fick irriterande felmeddelande när jag försökte kommentera hos er andra. Skitstörande!
Får ta igen min bortavaro hos er i helgen istället…

Nu ska jag kasta mig in i duschen och sedan ta mig till jobbet.
Däremellan försöka hinna ta en dagensbild att lägga ut här under förmiddagen.
Shit; vad ska jag ha på mig i dag???…

Ha en bra fredag! Kram!

5 kommentarer:

  1. Mums, nya mollysar! Ser fram emot att få se vad som flyttat hem hos dig. :)

    Åh men så trist att det är sådana problem nuförtiden när man ska kommentera. :( Hoppas det funkar bättre i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, något hittar du allt i garderoben;-))
    Och så ser jag också fram emot att få se vad det var för nya finingar som har hamnat hos dig:-))
    Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Ja, jag hade superproblem att kommentera/läsa bloggar nu när jag var utomlands, särskilt din, den kom jag inte in på alls! Andra sidor tex Tradera o så inga problem. Har det varit ngt med Blogger det sista alltså...?

    Fick du mitt mail??
    kram

    SvaraRadera
  4. Sötaste kise misen!! Men alltså hur kan man känna så med så mycket godingar som du o jag har i garderoben men tycker att så känner jag jämt. Öppnar garderoben och stänger den igen, suckar och öppnar den igen och tvingar mig själv att välja något... :s Hur kan det vara, måste kanske kolla förståndet ;) Kram goding

    SvaraRadera
  5. Söt och duktig vakt du har... :) Skall bli spännande att se vad som finns i paketen!

    Kram
    M

    SvaraRadera