Powered By Blogger

fredag 30 april 2010

Dagens mitt i ösregnet

Nyss hemkommen från jobbet. Underbart med fredag!
Att det är Valborgsmässoafton tänkte vi strunta i.
Är fortfarande sjukt trött efter (ännu) ett mastodontpass i jobblandet, så det blir inget mer extrafirande än det vanliga fredagsinvanda maneret med god mat och rödvin.

I helgen ska vi jobba lite båda två, träffa min mamma på söndag, ta långa hundpromenader och däremellan bara slappa.
Det är i alla fall planen och förhoppningsvis håller den. För en gång skull :o)

Dagens mitt – i – ösregnet – outfit var den här:

One silk wrap tunic, apricot
Chrysalis minigown, almost black
Fuskskinnjacka från Gina Tricot
Jeansleggings från Vero Moda
Kängor i tyg och fuskskinn inköpta på festival i Tyskland
En gammal sjal med små blombroderier

Jag vill tacka er alla underbara laydies som kommenterat, i förra inlägget och i tidigare. Det betyder så enormt mycket att få och läsa vad ni skriver.
Ber tusenfalt om ursäkt för att jag varit kass på att sätta avtryck hos er... skäms... men tiden är min värsta fiende just nu...

Massa många Valborgskramar till er och alla andra där ute! Ses imorgon!

4 kommentarer:

  1. SNYGGT! Saknar mina Chrysalisar.....det blir jag påmind om varje gång jag tittar in hos dig=)

    Den wrappen är urläcker, jag har de andra 2 färgställningarna, royal o powder o de är ursnygga allihopa=)

    KRAMIS

    SvaraRadera
  2. Filippa: jag har dem på span på Tradera, framförallt den i royal som är sjukt snygg. Fast är inte så snart att jag kommer ihåg när auktionerna går ut så jag har missat de få gånger de funnits. Typiskt eller hur :o)
    Ja så sjukt trist med dina chrysalisar! Jag kollar mina lite då och då och ännu inga sönderfall.
    Ha en kanonbra helg gumman! Kramkram!!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag blir ännu mer sugen på en wrap! Du är sjukt snygg som vanligt och jag önskar dig, make och hela djurmenageriet en härlig helg! Stor kram:)

    SvaraRadera
  4. Du är bara SÅ SNYGG! Wrappen är ljuvlig!

    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera