Powered By Blogger

torsdag 8 april 2010

Dagens – ett stulet grepp

Mitt uppe i jobb så det blir bara ett snabbt inlägg. En dagensbild.
En outfit rakt av stulen av söta Mia som har bloggen My odd reality.
Hon hade både Odd Molly jeansjackan och Fields of Lace i chalk på sig till jeans i går.
Så fint på henne så jag gav det en chans på mig också. Dock har jag lagt till en chrysalis minigown, liliac.
Det för att ni inte ska blanda ihop mig och Mia ;o) och för att jag gillar att konstra till saker med lager på lager…

I kväll ska jag bara vara ledig! Slappa, läsa bloggar och skriva hos er andra, något jag knappt hunnit de senaste dagarna :o(. Och så kommer en efterlysning på stockholmare hos mig och Linda också. Kram så länge!

9 kommentarer:

  1. Men vad fint ihop och den Fields of Lace i chalk är så snygg!OM du tröttnar på den....call me;)
    Kram Adela

    SvaraRadera
  2. Snyyyygt baby!!
    ja, de får ju inte blanda ihop oss:-D
    Men det var jättefint med chrysalisen till;-)
    Jag har ju bara den i almost black men hade gärna haft i powder och rött också...Plus allt annat som jag vill ha:-D
    Ha det gott vackra du,
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Ja, jag gillade också verkligen Mias outfit igår.
    Åh jag har totalt glömt - tusen tack för awarden!!!
    En stor kram!

    SvaraRadera
  4. jag gillar också lager på lager... du kan verkligen kombinera snyggt som få!!! KRAM

    SvaraRadera
  5. Superfint! / Maria

    SvaraRadera
  6. Läckert! Det bästa är att jag kan copycat:a satan, med lite andra färger iofs:) Du har mail! Kram

    SvaraRadera
  7. Du är som vanligt dö läcker!!!!

    Hoppas du får lite andrum nu, jobbat ganska mycket?!

    kramar

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Du är alltid så fin. Kram

    SvaraRadera
  9. Super snygg är du!
    Kramar

    SvaraRadera