Powered By Blogger

torsdag 22 april 2010

Återanvändning i stressfabriken

Dagens är även gårdagens. Det är inte ofta jag återanvänder outfits två dagar i rad men det är mycket nu så det fick bli så idag.
Och eftersom jag aldrig hann stoppa in en dagensbild i går så blir det ju ingen upprepning här i alla fall.

Jeansjacka - Emb bikette denim jacket, Odd Molly
Tunika – Voile short dress, Odd Molly
Underklänning från HM
Jeans från Gina Tricot
och så en sjal, något dekorativt

Återgår till verkligheten igen. Men planen är att återvända hit ikväll. Kram så länge!
Och en alldeles egen gigantisk extrakram till Sanni bus som livräddade min stresskväll i går genom att bjussa på en påse kanongott godis. I love you!



8 kommentarer:

  1. Å så fin du är!;) Tunikan och sjalen är underbara! Stressa lite mindre och tänk på lilla hjärtat;)

    kram Adela

    SvaraRadera
  2. Super fint! Ta hand om dig vännen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. såååå fin! Åh den voilen har jag med...och efter att ha tappat alla gravkilon nu så är den på tok för stor, alltså oanvändbar, buhuuu!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Återanvänt eller ej så är du sketa snygg i de outfiten! Gillar den totalt. Så lite så sötnos. Hoppas den satt som en dröm på dig, den andra godsaken som låg i paketet :D Kram going

    SvaraRadera
  5. Hej gumman! Vansinnet lugnar sig här vid 21.30-tiden! Kram

    SvaraRadera
  6. Jättesnygg kombo ,verkligen! /Malin

    SvaraRadera
  7. Känns som om du har en garderob lika stor som hela vårt hus - ska bli spännande å se vad du har med dig för något

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  8. Fina färger! Ser jättebra ut... Jag fick just min andra Voile i chalk, den är underbar. Jag hade tidigare en i rött. Din är väldigt snygg med en jeansjacka.

    SvaraRadera