Powered By Blogger

fredag 2 april 2010

Mindre jacka eller större tant?

Fick den igår, emb bikette denim jacket. Födelsedagspresenten från maken, två månader för tidigt.

Provade en i den lokala Mollybutiken för ett tag sedan. I samma storlek, min vanliga 2, som den jag fick nu men det känns som att den här är mindre i storlek.
Den i butiken var utan trycket på ryggen men det kan väl inte spela roll för storleken.
Eller?
Någon annan som har märkt skillnad?
Eller är det jag som svällt upp… kan vara så enkelt…

I vilket fall så är den en behållare. Kommer mer att ha den som typ kofta över tunnare plagg än som ytterjacka så då funkar den i alla fall.

Det blev bara en snabbprovning igår. Försökte plåta ryggen också men att manövrera kameran på axeln var inte min grej, bara suddiga resultat, så jag bjuder bara på en bild nu.
Men den lär dyka upp på dagensbilder framöver.

Hoppas ni får en kanonbra långfredag! Kram!

6 kommentarer:

  1. Den ser då inte liten ut på utan bara fiiin, lyllo dig som har den godingen.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Den ser ut att sitta precis perfekt. Jag har inte provat någon av dem så jag har ingen input att komma med där tyvärr. Grymt snygg iaf!
    Kram

    SvaraRadera
  3. jag tycker den ser helt perfekt ut i storlek! Dom ska precis gå att knäppa tycker jag, då är den som snyggast när den är öppen! Så fin! KRAM

    SvaraRadera
  4. Ja, visst var det ett fyndpris! :)
    Supersnygg vet jag inte direkt men visst är det så att man inspireras och ibland får upp ögonen för något man eg har i garderoben eller kommer på att en sån vill jag ha. :D Allt för ofta blir det ju dock 'ååååhhh en SÅN vill jag ha!!* Hahahaha....
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  5. Tycker att den ser bra ut i storlek. Inte ska du ha större! Kram stumpan!

    SvaraRadera
  6. Ser ut att passa dig perfekt!

    Kramar

    SvaraRadera