Powered By Blogger

söndag 11 april 2010

Veckans två nykomlingar

Jag har ju lovat att visa mina två nyförvärv som uppenbarade sig hemma hos mig i veckan, adopterade via Tradera. Först ut blir den här:


Har ingen koll på namn på den, någon som vet?
Någon som kanske till och med har en produktbild att skicka över så hade jag blivit superglad!
Namn och produktbild efterlyses även på den här:



Ibland kan jag tycka att jag har lite för mycket fint och lite för få vardagsplagg, så för att jämna ut oddsen så fick de här kvala in i min vardagsavdelning.
Visst håller väl den shoppingbortförklaringen alldeles utmärkt? Eller?...

Funderar lite på om jag ska våga mig på att räkna mina Mollysar i dag.
Vi får väl se om modet håller till det, risken är ju att antalet lockar fram lite dåligt samvete över lyxvillan man kunde ha ägt istället… ;o)

6 kommentarer:

  1. Är sjukligt sotis på båda dina fynd. Den översta har jag faktist jagat på T, men den har blivit ganska dyr i större storlekarna. Dom är iaf jättefina båda två. Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  2. de två är så himla vackra! Riktigt fina köp du gjort!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Den grå tunikan (lite längre)heter Housetrucker Dress, den undre Billion Dollar Stitch. Housetrucker har jag, och älskar, Billion Dollar i den färgen skulle jag vääääldigt gärna vilja ha!

    Vilka kap! Grattis!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Linda: jag hade faktiskt inte sett den på T i min storlek innan den dök upp. Inte jättebilligt men inte superdyr heller (kan maila vad jag betalade om du vill) Håller ögonen efter en till dig också. Kram!

    Filippa: jag är supernöjd med dem! Invigde den ena idag, kommer dagensbild om en stund. Kanonbra säljare också. Har mailat dig, men det var i förmiddags så det har du säkert hunnit se. Kram!

    NweYorker: tusen miljonerbiljoner TACK!!! I och med att jag fick namnen lyckades jag även hitta produktbild till Housetrucker. Du är fan bäst!!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad fin den är på dig, jätteskoj!!! :-)
    Hälsningar Sju2

    SvaraRadera
  6. Sju": Så du tittade in, vad kul! Tusen tack för att jag fick köpa den och för din omtanke. Jag är supernöjd! Kram!
    Till er andra så rekommenderar jag denna Traderasäljare till 1000 procent!

    SvaraRadera