Powered By Blogger

söndag 18 april 2010

Kastar ut tråd i hopp om råd

I går var det Linda som hade klädångest inför vår lilla träff nästa helg och bad om hjälp. I dag är det jag.

Det jag främst skulle vilja ha tips om är vad ska man ha på sig när man planerar att flänga in och ut i provrum under ett gäng timmar?
Man vill ju liksom inte sitta fast i tvångströja i det läget.
Med andra ord; vad är lättast att kränga av och på gånger tusen?
Tänkte att ni lite mer vana provare kanske vet och har lite smarta råd i frågan...

Och när jag nu ändå är i hjälpsökartagen så kan jag inte låta bli att slänga ut en tråd till, i hopp om att någon har lust att fånga upp den och väva ihop ett förslag på en kanonkombo åt mig. Och en till Linda också för den delen.

För vi ska ju inte bara shoppa.
På fredag ska vi även avlägga visit på Svenska tatueringsmässan i Norrköping, så det är även till den begivenheten som vi blir er evigt tacksamma om ni har lust att hjälpa oss med outfituppslag.
Ni ser vad vi har i våra garderober i våra respektive bildspel.

Återkommer med min utlovade skotest lite senare. Sköt om er så länge!

8 kommentarer:

  1. Jag själv gillar att ha ett spoiler sett och sedan tex min voile short dress, men framför allt spoilarna. Då är man inte bunden av att hitta ett provrum i värsta fall och man kan prova saker som man kanske inte känt sig bekväm med att prova annars .. Vet itne om du förstår vad jag menar haha kan inte riktigt uttrycka mig känner jag. MEn med dom så har man ju redan ett lager och kan prova fritt sen :D KRam gumman!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har länkat dig också till min blogglist.

    - Tarleena

    SvaraRadera
  3. Jag har gått in här och letat tills jag httade något som föll mig i smaken. :)
    http://www.thecutestblogontheblock.com/
    Lycka tll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du har ju dina fina wrapar i silke, ihop med Chrysalis. Det blir väl en ganska bra shoppingoutfit?! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev här! :)
    Nu väntar jag bara på att få se dig i full emb. smocken! ;)
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  6. Sorry, inte i form för att ge några råd...lite låg just nu pga kamerahaveri.

    Däremot så läste jag det fina inlägget under detta om kommentaren du fått. Det var jättevackert skrivet och säger väl en hel del om mollybloggvärlden.

    Vrålsnygga skor förresten i inlägget ännu ett snäpp ner. =)

    Ha det nu mysigt till veckan!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  7. Glömde bort förut, tack snälla goa du för komplimangen i förra inlägget. Blir så glad när det kommer från dig som är min stora förebild stilmässigt. Tyvärr får JAG vandra i DIN skugga på mässan, men det står jag ut med;) Kram!

    SvaraRadera
  8. Som Linda skrev, dina wrapar! Spoiler under, gudars vad lätt det blir att prova då!
    Varför ligger Stockholm sååå långt bort?????????

    SvaraRadera