Powered By Blogger

lördag 10 april 2010

Dagens – förmodligen bara den första av två

Har varit ute på en lång promenad med hundarna i dag. På vägen tillbaka hem passade vi på att fixa lite på stan. Var bland annat inom makens studio där jag fick för mig att ta bilder på dagens stass.
Inte mitt livs smartaste drag eftersom ljuset var snudd på obefintligt och speglarna inte de renaste i universum.
Men gjort var liksom gjort:


Alchemistry s/s blouse, rouge= premiärinvigning
Chrysalis minigown, rouge
Strumpbyxor HM
Bruna höga stövlar Pakros
Nylon parker coat, chocolat
Sjal i spets - en gammal sak

Den sista bilden är på en tavla som sitter i the makestudio. Ett foto på mig. Taget på Roskildefestivalen för snart sex år sedan.
Lite skillnad mot nu eller hur…
Fast det ger ändå en liten bild av varför jag känner för att trycka in lite rockigare saker i mina outfits även som frälst Mollytok… Tyvärr har jag blivit för fet för det mesta jag hade då, men det är ju en annan historia…

Jag hade planerat att plåta och visa mina två Traderaklick i dag.
Jag ljög.
Visserligen utan att veta om det, för jag hade glömt att vi ska träffa några vänner strax så jag hinner inte det i dag. Men imorgon.
Och om det inte blir supersent i dag så kommer det en kvällsdagens istället.
För inte kan man väl ha samma kläder om man går ut genom dörren och visar sig i offentligheten två gånger på samma dag… ;o)

Ses! Kram!

9 kommentarer:

  1. Är det en gammal barberar-stol han har i studion! Fan vad coolt. Piercar han med? Läckert klädd som vanligt. Varför i h-vete tänkte inte jag på att ha den röda Chrysalisen till Alchemistry s/s?! Har sålt min röda:( Ha en bra kväll! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hallå där!

    Skynda dig att byt för guds skull, inte kan du väl ha samma kläder två gånger ;-)

    Du, den är fin den där röda Alchemistryn...jag vill också ha en sån.

    Blanda rockigt med Molly är väl inte fel, själv har jag alltid gillat att blanda och framför allt när det blir kontraster. Det gäller inte bara kläder utan även inredning.

    Just det tuffa mot det ljuva/romantiska är snyggt som bara den. En härligt tunn sommarklänning med lite blommor och kvinnlig stil med ett par bruna slitna läderboots, kanonsnyggt.

    Jag väntar med spänning på dina Traderaklick...ha det nu så kul i kväll!

    Kramar,
    Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, superfint med Chrsalisen under Alchemistryn. Jag brukar också ha den så.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Nej.
    Piercar inte längre...
    Finns inte tid att både tatuera och sticka hål i folk!
    Men jag har importerat stockholms topp-piercare ynaz som huserar hos mig sedan tre år ung =)

    SvaraRadera
  5. Fancy chick du är!! Jättefin kombo.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Verkligen snygg kombo..
    Ha en trevlig lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Skitsnyggt! :-) det är jeansleggings som jag har på mig....du hittar dom på Mandel som är en butik i göteborg men som oxå har nätbutik....billiga som sjutton :-)
    Ha en fin kväll!
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  8. Du är verkligen super duper snygg! WOW!

    Jag vill tatuera mig igen, håller som bäst på och funderar på hur det ska se ut...

    KRAMAR

    SvaraRadera
  9. Håller med wow. Och inte fan hade jag heller kommit på den kombon haha Du är härmed utsedd till the queen of kombos enligt mig :D Kram snutt

    SvaraRadera