Powered By Blogger

lördag 10 april 2010

FoLtriologi & utröstad i Robinson?

Jag hade egentligen inte tänkt byta kläder. Skrev det egentligen som ett skämt. Ett skitdåligt sådant i och för sig men i alla fall…
Fast strax efter att orden hade landat i cyberland slog det mig att om jag tog på mig TokFoL så skulle jag fullborda en trilogi.
FoL chalk i torsdags, FoL white i går… och så klart blev det FoL a la tokrosa i dag.


Drömmen hade ju varit en fyrologi, där den röda hade fått stå för dagensbilden imorgon.
Men nu råkar jag ju inte äga en sådan… än i alla fall… för skam den som slutar desperatleta… :o)

Vad jag däremot inte tänker söka efter är var hälften av mina bilder från förra inlägget blivit av.
La ut fyra.
Nu finns det bara två.
Kanske har de blivit censurerade, kanske har de flytt till varmare breddgrader eller så var de med i Robinson utan att jag visste om det och åkte ut…
Har aldrig råkat ut för att bilder plötsligt har försvunnit från bloggen förut.
Har ni?
Fast som sagt; jag tänker inte forska i det, just av den enkla anledningen att jag är dödstrött ända in i skelettet just nu. Två utekvällar på raken + tant = INTE fixa. Dags att leta upp sängen.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hellooo snygging!

    Konstigt med bilderna men de du visar är du super snygg på.

    Kramar o sov så jätte gott.

    SvaraRadera
  2. Looks like everyone begged Their FOLs on yesterday!

    One fine day I'll also "find a set-size 1 or or White Powder!

    You look lovely in Them BTW, There isn't a size 2 for sale in Red on eBay right now?

    Mxx

    SvaraRadera