Powered By Blogger

måndag 5 april 2010

Avslöjar en av tre

Nu har det börjat ordna upp sig, kaoset från igår. Pust!
Lite för privat för att hamna här så det är därför jag är kryptisk.

Mitt i värsta virrvarret fick jag för mig att ett klick får ju en alltid på bra humör.
Och två klick gör en ännu gladare. Så då fick det bli så.

Ett på Tradera. Hittade auktionen en timme innan den skulle gå ut. La ett ytterst spontant bud, övergav datorn och tittade in på auktionen igen när det bara var minuter kvar.
Då hade såklart någon bjudit över. Auktionen hade varit ute sedan den 21 mars. Mitt bud var det första och så blir man överbjuden på en kvart. Grrr!!!
En livsfarlig situation för då blir jag så sur att jag bara måste vinna. Och det gjorde jag, haha…
På mitt andra bud så det blev inget budkrig, men jag hade absolut tagit fighten om det hade krävts.
Någon som känner igen sig eller är det bara jag som är så galen och bara måste vinna?

Mitt andra klick igår landade hos Country dreams. Ett plagg jag velat ha sedan det kom ut i verkligheten men som jag inte köpt av den enkla anledningen att jag inte kunnat välja färg. Och därför sagt att det får bli på rea.
Nu var det rea. Och färgvalet var dessutom en enkel match. Det föll sig liksom bara naturligt.

Ja jag vet att jag har shopstopp men om man gör det för att bli glad mitt i ett pågående helvete runt omkring sig så gills inte köpstopp. Eller hur? :o)

Att jag sedan redan har ett Traderaklick på väg hem som jag gjorde tidigare i veckan kanske är svårare att förklara bort… så därför låtsas vi inte om det.

Men tre Mollysar på ingång känns som en bra start på ett nytt köpstopp. För från idag och tills jag och fantastico Linda plundrar Mollybutikerna i da hufvudstad är det tvärstopp!
Och eftersom nedräkningen bara står på strax under tre veckor så ska det väl hålla den här gången…

Vad jag klickat?
Avslöjar en av tre, den från Country dreams som är den här:


Alchemistry s/s blouse, rouge

Ha en kanonbra sista dag på påsken! Kram!

6 kommentarer:

  1. Bra färgval! Det är en härlig nyans av rött.
    Jag hoppas att det är ok att jag har länkat dig från min blogg.

    SvaraRadera
  2. Skönt att det ordnat upp sig. Har allt tänkt lite på dig här på morgonen. Attans bra köp, du kommer bli dösnygg i Alchemistrys/s. Jag klickade helt oplanerat på T jag med i går, men fyndade å det grövsta, då gills inga köpstopp. Vi hörs gumman. Kram!

    SvaraRadera
  3. Lillis & Linda: har varit inne hos er och skrivit. Kram!

    SvaraRadera
  4. Bra klick gumman, jag har den och den är fin med en kofta över också.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Tack, du är rar du :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera