Powered By Blogger

fredag 9 april 2010

Dagens hastverk & vad bära ikväll?

Kunde verkligen inte bestämma vad jag kände för att ha på mig i dag.
Så jag öppnade garderoben, blundade och bara ryckte ett plagg.
Det blev min vinröd-lila light cotton embroidered.

Utan så många sekunder till att fundera över vad den kan tänkas trivas bäst med så landade först chrysalis minigown, powder på min kropp och därefter en multifärgad spoiler. Och som kronan på verket, min nya bästis, emb bikette denim jacket.
Tillsammans ett mischmasch i konsten att inte kunna matcha.

Ikväll ska vi på restaurangmiddag med svärföräldrarna.
Jag får nog svida om till dess.
Och då återkommer genast samma fråga som i morse; shit vad ska jag ha på mig?...
Inget för fint men ändå lite fint liksom.
Förslag någon?

Ses senare. Kram!

4 kommentarer:

  1. Tack gulliga Josanne för svar!!!
    Förslag på din outfit ikväll? Ja, det du tänkte ha fast det blev dåligt väder så du bytte. "planerad outfitt blev bonnig look". Så super snyggt tycker jag!
    Kram :-)

    SvaraRadera
  2. Din röda minigown och din 56a silk wrap :D Tror det kommer bli skitsnyggt! :D Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med Sanni bus, det blir läckert! Ha en bra kväll med svärisarna:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Du blir skitsnygg som vanligt. Sanni´s förslag är inte dumt alls.

    Kram

    SvaraRadera