Powered By Blogger

söndag 25 april 2010

Gårdagens fynd

4 plagg fick följa med mig från Stockholm igår. Två av dem från tidigare kollektioner som föll i mina armar på Odd Mollyutförsäljningen. Det ena vet jag att jag sett på bild tidigare:


Revolution dress, yellow


Någon som har produktbild att maila över så blir jag er evigt tacksamma.

Det andra plagget har vare sig jag eller någon av mina butiksröjarpolare för dagen sett förut. Den här:

Bouquet wool crepe dress, dark pink


Något som vet något om den och/eller har produktbild???

Fyra minus två är två som återstår att avslöja. Dels denna:


Chrysalis minigown, dark powder som jag jagat som en tok


Och sist men definitivt inte minst den här lilla sötnosen:



Prairie short strap dress, almost black

En liten goding som jag spanat på och velat prova och med det gjort uppenbarade den sig absolut som en potentiell favorit.
Förmodligen med start redan idag eftersom det nog blir den som får åka med till tatueringsmässan vid lunch.

Om det är någon som vill se lite bildbevis från gårdagens Stockholmsrajd så finns det en liten drös hos Carina.

Nu ska jag gå och försöka fixa mig lite hotellkaffe. Ses sen! Kram!

8 kommentarer:

  1. Åh vilka snygga köp, du är helnöjd förstår jag! Ha en bra dag! / Maria

    SvaraRadera
  2. Ohhh Vilka godingar. Den rosa dyrgripen var ju verkligen underbar och kommer sitta som handen i handsken på dig. Roligt när man hittar något så unikt. Puss på dig underbaring!

    SvaraRadera
  3. Wow vilka fynd!! Klockrena köp för dig. Ser fram emot dagens sen för att se Praire short strap på dig. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mymy, vilka fynd!! O--utförsäljning jo man hade väl gått totally crazy antar jag!!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Så fina, och just dina färger alla... Kan inte vänta att du lägger hit bilder av dessa godingar på dig!

    Den pink fynd är superfin, just din färg, och har heller har inte sett den tidigare. Va bra, att ha en speciellplagg som inte många har....

    SvaraRadera
  6. Så kul ni måste ha haft! Har kollat på bilderna hos carina. Ni var allt ett vackert gäng på stan i går.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag har fått 2 bilder från dig i mailen. Snygga vi var! Har du provat Revolution dress än? Skulle vilja se den på. Kram gumman!

    SvaraRadera
  8. du har en award att hämta hos mig! KRAM

    SvaraRadera