Powered By Blogger

lördag 17 april 2010

Till salu

Snacka om att jag hade skor… det kändes som att kliva in i en hel skobutik sedan jag sonderat terrängen i gömmorna och langat fram alla mina fotdon för att gå igenom samlingen.
Tyvärr en ytterst avdankad butik där ingen har handlat sedan tidigt 80-tal.
Med ett fåtal undantag.
Två par som jag tänkte återuppliva. Visar imorgon så ni får tycka.
Och ett par dyrgripar som jag försökte gå i en gång och sedan gav upp. Det var i november 2008 och därefter har de fått leva i skymundan.


Lite synd för de är ett par helt underbara Minimarket-skor. Deras ständigt återkommande flaggskepp dessutom.
Så nu säljer jag dem istället.
Nypris 2500:- i dagsläget. Jag hade tänkt mig 1000:- plus porto för mina. De är i storlek 38. Intresserad eller vill ha mer ino? Maila mig i så fall. Jag har fler bilder också.

Sedan har vi Mollybloggister fått beröm i ett mail jag fick i dag!
Men där måste jag tyvärr hålla er på sträckbäcken till imorgon bitti eftersom jag har bestämt mig för att låta make och djuren, god mat som vi håller på att laga och en film gå före bloggen i kväll…
Sorry darlings...

Men önskar alla en kanonbra lördagskväll. Kram!

2 kommentarer:

  1. Ja du, vi kanske ska bestämma en dag när vi måste ha den. Vad säger du om tisdag?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätteläckra skor, tyvärr ett nummer för små annars hade jag nog fanken slagit till! Ha en bra lördagkväll med man och vovvar:) Kram

    SvaraRadera