Powered By Blogger

söndag 11 april 2010

Försenad lista över gårdagens

Har fått frågor på mailen om min klädsel igår. Jag glömde ju att skriva vad jag hade på mig, så här kommer en försenad förteckning över det:

Fuskskinnjacka, Lindex
Fields of Lace, tokrosa
Chrysalis minigown, almost black
Svarta bomullsbyxor i jeansmodell, Numph
Boots, New Rocks (som jag inte gått in än och därför känner mig som Bambi på halt is i…)
Dödskallehalsband från Michaela de la Cour

Att jag ser grymt sur ut med neråtpilar till mun kanske ni kan bortse från eftersom jag inte var sur, bara sjukt trött.
Är betydligt piggare i dag.
Känner för att hitta på något men vet inte vad bara, får fundera lite…
Vad ska ni göra idag?

Ses senare. Kram!

5 kommentarer:

  1. Hej! Oj, vad jag tycker om Fields of lace i rosa!! Om du vet någon som säljer en i stl 1 får du gärna hojta till:)
    Ha en jättefin dag i solen
    kram

    SvaraRadera
  2. Chatarina: ja den är helt underbar, jag bara älskar den! Lovar att hålla utkik åt dig! Kram!

    SvaraRadera
  3. Säger som Chatarina vad fin den är! Du får alltid ihop så bra kombos, hur gör du? =)
    Funderar också på att göra en "efterlysning" på en i chalk eller powder i st 1. Har kikat på Tradera men inte hittat nån.
    Ha en fin söndag nu!
    Kram Adela

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt! Jag provade likadan outfit häromdagen fast det blev något annat. Himla snygg blev det iaf! FoL kan man ha i ALLA lägen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Adela: ja släng ut i efterlysning i din blogg, det kan ju funka. Jag kan lägga ut en här också åt dig om du vill. Kram!

    Jeanette: synd det blev något annat så jag missade att se men det kommer lkanske fler tillfällen. Visst är FoLen klockren i alla lägen. Tyvärr är jag lite löjlig så jag spara gärna på vit och tokrosa. För att inte slita ut eller nåt... Fast som det känns nu lär det bli sommarens trotjänare. Om det blir en schysst sommar vill säga... Kram snyggo!

    SvaraRadera