Powered By Blogger

tisdag 6 april 2010

Dagens - i fulljus

Fyra dagars ledigt och jag vill bara ha mer!
Men vill och måste är två helt skilda saker så nu sitter jag här på jobbet igen. Som vanligt med en idiothektisk vecka framför mig.
Så jag hinner bara avlämna en dagensbild innan jag måste plöja vidare i arbetsdjungeln.


Kameran var felinställd vilket jag inte märkte förrän jag laddade ner bilderna nyss, därav den taskiga kvaliteten. Men på mig i dag har jag i alla fall:

Jeansjacka: Emb bikette denim jacket, Odd Molly
Tunika: Summer of 2007, chalk, Odd Molly
Underklänning: chrysalis minigown, rouge, Odd Molly
Jeans, Gina Tricot

Ha en bra dag! Vi ses ikväll igen! Kram!

9 kommentarer:

  1. oh vad snyggt att kombinera summer of 2007 med underklänning i rött!! I love!

    KRAM o hoppas veckans arbete går snabbt så det snart är helg!

    SvaraRadera
  2. Jättefint, Chrysalisen är verkligen användbar till allt.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. En summer of tunic hade gärna fått flytta in hos mig:-)
    Så snyggt också med jeansjackan till...
    Jag fick ju min idag!!! :-)
    Åh så snygg den är!
    Du är jättesnygg i den kombon;-)
    Kramis på dig

    SvaraRadera
  4. Du är såååå jäkla snygg och har alltid helt underbara kombos :-)
    En stor kram!

    SvaraRadera
  5. Otroligt snyggt! Insåg just att jag nog behöver ha en sån tunika;) När det gäller vårat gemensamma ämne är jag totalt urblåst i skallen i kväll...Det står stilla i roten. Ja, ja det ordnar sig! Kram!

    SvaraRadera
  6. Superfin! Har haft en Summer of tunic hemme men den var förliten så den fick flytta igen. Någon dag får jag kanske turen på min sida. :-) Inte konstigt att din arb. kamrat vill ha en chrysalis minigown you glow with it!!!
    Massa kramisar

    SvaraRadera
  7. Kan bara återigen tacka alla er underbara tjejer som skriver så fint, ni är vackra pärlor allihop! :o) Kram!

    SvaraRadera
  8. Snyggt med underklänningen och tunikan ihop! /Malin

    SvaraRadera