Powered By Blogger

torsdag 8 april 2010

Miniträff i Stockholm 24 april

Vet inte om någon vid det här laget kan ha missat att jag och Linda kommer att befinna oss i Stockholm lördagen den 24 april.
Så är det i alla fall.

På programmet står att röja runt i Molly-butiker och till vår hjälp har vi helt fantastiska Carina som har lovat att lägga upp en rutt med stopp för fika/lunch.

Så nu undrar vi helt enkelt om det finns någon som känner för att haka på?
Under hela eller någon del av våra sex timmar långa utflykt i hufvudstaden.

Startskottet går klockan 10, i alla fall för vår del eftersom vårt tåg anländer till Centralen då.
Och klockan 16 återvänder lantisarna till sina respektive hålor.

Däremellan hade vi tyckt att det var superkul att träffa andra Mollytokar bosatta i nejderna. Tjejer med bloggar eller inte spelar mindre roll.

Om ni är intresserade så skriv ett inlägg eller maila någon av oss. Mig på oddjosanne@gmail.com eller Linda på moapoa99@hotmail.com.
Senast onsdagen den 21 april.
Det för att vi behöver veta hur många vi blir om vi skulle behöva boka bord.

6 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en superduperdag!!!! Finns mycket fint att känn aoch klämma på.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Låter så underbart kul. Säger samma här: hade jag kunnat så hade jag slängt mig på ett tåg....:)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Är grymt avis men tur att vi ska ha Malmö träff annars hade jag bara suttit hemma å gråtit för att jag missar detta tillfälle och undrat varför jag inte bor i Sthlm. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter härligt!
    Är alldeles färsk med ny blogg, kom gärna förbi och titta om du har tid.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  5. HERREGUD vad kul! Jag ska på en semestertripp snart och bör spara lite kosing tills dess, annars hade jag jättegärna hakat på. Vad roligt att ni frågar så här, man vill ju liksom inte tränga sig på.

    SvaraRadera
  6. Fengxu & Jeanette: ni ska ju träffas i Malmö, det missar jag :o( typiskt att allt ska hända samtidigt, hade ju varit såååå kul att träffa er igen vackra damer! Fast vi kanske kan försöka tota ihop någon sammanstrålning i Köpenhamn när OM öppar butiken där... Kram!

    Tina: synd du inte kan... hade varit så kul att träffa dig!!! Kram!

    Caroline: välkommen till Blogglandia! Kram!

    Linda: det är ju absolut inget köptvång för att haka på (ja det skulle vara lunch/fika då kanske). Frågan är hur mycket jag & Linda kommer att ha råd att shoppa så som vi lättar på våra plånböcker i tid och otid... :o) Hade varit superkul om du vill haka på! Kram!

    SvaraRadera