Powered By Blogger

söndag 18 april 2010

Dagens – till salu

Nu har jag visst dribblat lite med sanningen igen… För jag skrev tidigare att jag skulle visa skorna jag rotat fram ur en tynande tillvaro i garderobsmörkret.
De två par som jag har bestämt mig för att ge förnyat liv.
Så blir det inte. För jag kom på att det är benbeklädnaden som felar.
Jag behöver helt enkelt investera i leggings. Svarta, gråsvarta och i jeans.
Finns det leggings med hällor?
Och var hittar ni era?
För jag har allt sett att det är många Mollysystrar som stoltserar med riktigt schyssta leggings.

Dagens blev Full emb smock, chalk – så här har du den Jeanette :o).



För första och enda gången förmodligen… för jag var skeptisk redan vid snabbprovningen när den anlände från Camprade.
Och efter en massa känna efter under någon timme i dag så var första intrycket helt enkelt rätt.
Vi är inte gjorda för varandra.
Kan egentligen inte säga varför, det känns bara inte som vi hör ihop.

Om någon är intresserad av att adoptera den så maila eller skriv en kommentar. Pris 1200:- plus porto. =SÅLD

Massa kram!


15 kommentarer:

  1. Hej,
    vill jättegärna ha denna om det är en st 1 eller 2. Maila mig på pearl_999_aog@ hotmail.com
    kram!!!

    SvaraRadera
  2. Om det är en 0:a är jag stört-intresserad! Hör av dig till
    pianoskolan.uppsala@telia.com

    SvaraRadera
  3. Är det är 1 el 2 så är jag också intreserad.
    helene.roth@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. F-n vad jag vad sent på det!!!

    kramar

    SvaraRadera
  5. Tack gumman! :) Tycker ju dock att du var snygg i den men som sagt, trivs man inte så ska den vandra vidare. :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Smart att sälja den vidare, såg lite väl stor ut på dig gumman.

    Jag köper mina leggings/jeans på Mandelsdesign.se de har massor av fina att välja på. Sedan har klädkammaren.se också samma sortiment. Fast om det är slut på Mandel har ofta klädkammaren kvar.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  7. Ja, det är en svår tunika tycker jag..
    Hade den själv men sålde den vidare för jag såg inte klok ut i den men på alla andra tycker jag den är såå snygg på..
    såg nu att den var såld men satt jättefint på dig:-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Du gör rätt! Känns det inte bra ska det säljas. Leggings och sånt köper jag alltid på Lindex och KappAhl. Speciellt Lindex har haft mycket snyggt i år. Galonisarna köpte jag på MQ. Det fanns en del där med när jag tänker efter;) Kram!

    SvaraRadera
  9. Leggings köper jag på Kappahl. Håller bäst i tvätten enligt mig och h&ms är så förbenat korta i livet. Lågt skuran kanske det heter :D Hur som haver så hänger halva rumpan utanför ;) Japp jag är på väg neråt. Vet inte ALLS när, men skånetarmen rycker frenetiskt! KRam gumman

    SvaraRadera
  10. KappAhl & Lindex blir målen för veckan. För annars får Linda stå ut med att dra runt på lodistant i hufvudstaden... ;o)

    Kram alla!!!

    SvaraRadera
  11. Neeeeej! Att jag inte såg detta tidigare!!! SOM jag letat denna klänning! :)

    Vänliga hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
  12. Det är jeansleggings och jag köpte dem förra veckan på Vero Moda. :)
    Ha en skön måndag!
    Massa kramar

    SvaraRadera
  13. Shit happens:) Mina jeansleggings köpte jag på Lindex, utan hällor dock. Långa ben och täcker bakre partiet.

    Japp du kommer saknas på lördag men vi får ordna fler tillfälle!

    kramar

    SvaraRadera
  14. ... attans. Här skulle jag kikat in tidigare :(

    kram

    SvaraRadera
  15. Skiiiiiit oxå!! jag hade ju beställt den hos campadre men fick inte min :-( åhhhhh vad synd att jag inte hann se att du sålde din :-(
    Kraaaam!

    SvaraRadera