Powered By Blogger

lördag 24 april 2010

1 dygn, 4 fantastiska bruttor & 4 plagg

Befinner mig på ett hotellrum i Norrköping. Supertrött efter ett hektisk men superroligt dygn.
Först tatueringsmässa med Linda och hennes syster Ann-Sofie.
Sedan en dag i Stockholm med ovan nämnda bruttor plus Anna-Karin och vår glädjeflicka Carina.

Fyra helt underbara tjejer som jag är överlycklig för att jag har fått träffa!!!
Mycket prat, promenerat och prominenta besök i Mollybutiker.
Och ett exklusivt nerslag på Odd Mollys egen utförsäljning av provkollektioner till de senaste släppen och äldre plagg. Bara till för vip och det var vi! Tack vare toppsklassreseledare Carina!

Minnena från träffen kommer att sitta kvar och glädja mig länge. Men det går ju inte bara att fylla på gladsinnet, det blir ju liksom snedfördelat och dumt om man samtidigt låter händerna vara tomma.
Så därför kom jag även tillbaka med de här:



Där det döljer sig fyra plagg. Två från just dessa butiker som kassarna signalerar. Och två från utförsäljningen på Odd Mollys huvudkontor.
Återkommer med rubbet vid senare tillfälle. Allt för att väcka nyfikenhet :o)

Jag har i princip inte tagit några bilder alls under detta dygn. Vilket jag såklart ångrar nu. Men ska kolla igenom det lilla jag trots allt har och kanske sno från mina resekamrater.
Fast det blir inte i dag.
Vad som däremot kommer på stört är dagens oufitbilder.
Dels från vad jag hade på mig på Svenska Tatueringsmässan igår:



Emb bikette denim jacket
Suiteheart minidress almost black
Chrysalis minigown almost black
Jeansleggings från Vero Moda
Stövlar – tio år gamla & nyss återupplivade rackare i mocka


Dels avslöjar jag vad som fick andas hufvudstadsluft i dag:


Vilket är exakt detsamma som i går förutom att Chrysalis wrap snodde utrymmet från suitehearten.
 
Och det var allt för nu.
Ha en kanonbra lördagkväll.
Det tänker jag försöka ha efter en välbehövlig vila och när maken är tillbaka från jobb. Kram!

11 kommentarer:

  1. Åh vilken superdag! Härligt det låter!!! Blir väldigt nyfiken på dina fynd!
    Roligt att du fick tag på jeansleggingsen (heter det så? himla jobbigt ord iaf :D ).
    Vi saknade dig idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette: Hej snygging! Long time no see och det är mitt fel efetrsom jag är så kass på att hinna kommentera hos dig... :o(
    Ja det var ju tack vare dig jag hittade jeansleggingsen, miljoner tack för det! Men. jag håller på att få krupp på gummibandsresåren. De åker ner hela tiden. Så jag går och drar upp den konstant. Hur gör du? Har du bälte eller? Jag funderar på att sy i hällor i dem så jag kan ha skärp. Men älskar dem annars!
    Blev det några fynd för dig idag då?
    Såg en glimt av dig i vår doktors blogg, himla fin du var i håret!!!
    Saknade dig en massa idag! Snart måste vi ses! Massa kram!

    SvaraRadera
  3. Ja ni verkar ha haft sååååå otroligt kul! Galet nyfiken på vad du har i påsarna!;)

    kram Adela

    SvaraRadera
  4. Hej,

    Oj oj vilken galet rolig Dag jag haft idag ihop med Dig, Carina, Linda & Annsof :) Tack för det:) Jag vet vad du har i påsarna;)
    Kram AnnaCarin

    SvaraRadera
  5. Så härligt att din helg varit lyckad!! Vi tänkte på er kan du tro!!

    Ska bli spännande och se vad du fyndat..
    kramar

    SvaraRadera
  6. Hmm...jag får också krupp på gummibandsresåren. Kasar ner på mig med. :( Får väl ta och ha syjunteträff och fixa dem då.... hahahaha!
    Japp, fyndade idag tycker jag både det ena och det andra!
    Ja, vi får se till och träffas snart.
    Stora kramen

    SvaraRadera
  7. Tack återigen du underbara människa! Har haft ett jäkligt bra dygn. Jag vet ju också vad du har i påsarna och har liiiite ångest för att jag inte slog till på du vet vad! Har provat mina köp igen i kväll och är supernöjd:) Kram stumpan

    SvaraRadera
  8. Glömde, tack för komplimangen men jag själv är inte nöjd med håret. Men men....det finns värre saker.

    SvaraRadera
  9. Adela: ja det var verkligen skitkul för att uttrycka sig mindre fint :o) Kram!

    AC: och nu väntar jag med spänning på din blogg... nääää, inte tjatar väl jag?... Kram!

    Fengxu: tänkte på er också. Nästa gång slipper ni inte mej :o) Kram!

    Jeanette: Haha... jag vi kanske får ha lite systuga. Trodde det var min kropp som var helt felkonstruerad... :o)
    Ser fram emot att få se dina fynd. Kram!

    Linda: och jag vet vad du och Ann-Sofie har i era påsar. :o) Missade att se det mesta på dig tyvärr (lite stökigt i utförsäljningslokalen) men räknar med att ta igen skadan inne hos dig. Jag har underklänningen så sno bilden i mitt bildspel om du vill. Tack som fan för ett underbart dygn!!! Kram!!!

    SvaraRadera
  10. oh vad gött med utförsäljningen!!!! Och hela dagen!! Vi saknade dig i Malmö! KRAMAR

    SvaraRadera
  11. DrMolly: jag det var riktigt kul och helt galet som folk slet och puttades. Tyvärr eller förmodligen tur, så kändes det väldigt utplockat i just min storlek.
    Saknade er också. Next time! Ska vi kolla lite när de öppnar i Kph, har ju hört maj men är långt ifrån säker... Annars har jag lite planer på vecka 28, när nu det är, har ingen kalender med mig här. Men då är Linda i Skåne. Ha enbra söndag! Kram!

    SvaraRadera