Powered By Blogger

torsdag 29 april 2010

Värt varenda sekund!

I am back! Visserligen formmässigt som en strandad och sedan brutalt nerklubbad val.
För de sista 3,5 dygnen har varit ett enda evighetslångt frosseri i jobb.
Resultatet är det här:


Och bakom alla dessa artiklar ligger idéspånande, telefonjakter, möten, intervjuer, fotoknäpp. Och framförallt sjukt många bokstäver att föda fram i någonslags kombinationer.
Jag har en liten story kvar att brotta ner på pränt för att vara i hamn med tidningen för vecka 18. Ett fall för i morgon bitti.
Sedan ska skiten korrekturläsas och därefter är det dags att ta tag i nästa nummer…

Nix, det här är inget försök att gnälla. Det är min evigt snurrande verklighet.

Som blev lite mer komprimerad den här veckan eftersom jag prioriterade Norrköping och Stockholm, och framförallt de underbara fantastiska snyggingarna Linda, Ann-Sofie, Carina och AnnaCarin.
Och därefter tatueringsmässa, make, makes sköna lärling, T fakir och en underbar ledighet.
Men det var värt varenda sekund!

Dock bara måste jag sluta ögonen och ta igen en del av förlorad sömn nu. Så det blir inte mer än denna snabbvisit här i dag.
Jag droppar dock av en dagens på vägen ut.


Vad tycker ni om dojjorna till Mollysar? Funkar, funkar inte?
Och hur fet på en skala ser man ut om det inte verkar som att man har ben?

Ses! Massa kram!

9 kommentarer:

  1. Aaahh förstår att du har det hektiskt, men försök ta det lugnt med. (Säger hon som stressar lika mycket men försöker nu att varva ner...;))
    Kombon är som vanligt SNYGG och i mina ögon så funkar dojjorna absolut;)
    Kram och reaaaalalalaxa=)

    SvaraRadera
  2. Heeej har saknat dig! hahah låter fullständigt patetiskt men det blev en stooor lucka utan dig :D Snygg som alltid och jisses vad redig du har varit då!! En annan har suttit på sofflocket hela veckan.. :s Kram sötnos <3

    SvaraRadera
  3. Hej! Kul att se en glimt av dig. Ja, tyvärr så finns ju allt jobb kvar blir inte gjort av sig själv. Men precis som du skriver så kan det vara värt en del hästjobb när man varit iväg på härligheter. :)
    Kram och var rädd om dig

    SvaraRadera
  4. Kul att se dig! Snygg som sjutton är du, tycker dessutom att dina ben ser helt normala ut! Är fortfarande sotis på din fina ängel:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Så fin du är! Super snygg!
    Dojjorna funkar toppen ju.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Härligt att ha dig åter och jag förstår att du haft fullt upp. Skorna ser jättebra ut tycker jag! Det är snyggt med grovt till siden och romantik. Kram

    SvaraRadera
  7. Hej du fina, som vanligt är du helt rätt!!!

    jisses vad du jobbar tjejen...

    kramar

    SvaraRadera
  8. Skorna funkar fint till tycker jag! Kul med lite mixad stil!

    /Malin

    SvaraRadera
  9. Tack underbara laydies!!! Det betyder så enormt mycket att få och läsa era kommentarer!
    Ber tusenfalt om ursäkt för att jag varit kass på att sätta avtryck hos er... skäms... men tiden är min värsta fiende just nu...
    Massa många Valborgskramar!

    SvaraRadera