Powered By Blogger

lördag 3 april 2010

Award

Jag har fått en Award av underbara Tina som har bloggen Molly-Tina.
Tusen tack söta jag blev verkligen superglad!


Med Awarden följer en uppmaning att berätta om saker som gör en glad och det här gör mig extra glad:

- Min familj som består av maken, hundar och katter
- Att resa och uppleva nya saker och platser i världen, det kan vara ett ställe i en helt annan världsdel eller bara ett besök i grannbyn
- Att vara på Kap Verde, bland alla fantastiska människor och bara ta det lugnt, vila upp mig och hämta nya krafter och inspiration
- Att träffa inspirerande människor i mitt jobb som sitter inne på kombinationen ambition och ödmjukhet
- Roskildefestivalen; med underbara vänner och bra konserter, och helst bra väder
- Mollysar, både nya på väg och de som redan finns i min garderob
- Alla fantastiska tjejer som ligger bakom Molly-bloggarna, skulle vilja ge Awarden vidare till er allihop men måste tyvärr begränsa mig lite och är därför så elak att jag väljer ut vissa. Som är:

Jeanette som har bloggen Mortys hörna
Linda som har bloggen Life of Linda
Peggy som har bloggen Peggygirl
Fengxumamma som har bloggen Två prinsessor & Odd Molly
OddMolly-holic som har bloggen En Odd Molly-holics bekännelser
Charlotte som har bloggen Loves Molly
DrMolly som har bloggen Doktor Molly

Är så tacksam för alla underbara tjejer som bloggar och de som läser och kommenterar. Det värmer så oerhört mycket.
Stor kram till er alla!

7 kommentarer:

  1. Grattis grattis till Awarden!

    Jag förstår att du sparar pengar, det lär du behöva när du och Linda ska trissa varandra i Sthlm sen. ;-)

    Jag ska nog se till att få användning för klänningen. Mia, en annan bloggvän föreslog jag skulle dra på mig gummistövlar och klänningen och ut i trädgården så det kanske jag gör. *hihi*

    Ha nu en fortsatt härlig Påsk där nere där våren kommit lite längre, jag antar att du inte ser vitt när du tittar ut genom fönstret som här. *suck*

    Nu är det dagens höjdpunkt, min latte.

    Påskkramar,
    Maria

    SvaraRadera
  2. Tack du underbara, snygga, coola människa! Blir jag hälften av vad du är när jag blir stor, så är jag glad:) Ha en underbar påskafton och hälsa maken att han ska ha detsamma. Puss på dig gumman! KRAM

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk på dig snygging! Kram

    SvaraRadera
  4. Tack hjärtat! vad glad jag blir :-) hoppas att du får en härlig påskafton!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Pssst! Dom har 15% rabatt på Humanity-armbanden på Tintin style, alla längder, med och utan stenar....Så att du vet;) Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack snälla!!!!
    Du är för gullig!!!
    Önskar dig riktigt Glad Påsk!!!!
    Många kramar

    SvaraRadera
  7. Sötaste raraste,
    Tack för den fina awarden!!!!
    Blir så glad vännen!
    Ska ta tag i detta när jag får blogga igen för maken på måndag.
    Stor kram!!!

    SvaraRadera