Powered By Blogger

söndag 4 april 2010

Helt åt helvete

Ibland kommer livet emellan och förstör.
Det man tänkt blir inte av.
Istället måste man brottas med betydligt tyngre saker.

Därför kan en utlovad dagensoutfitbild gå helt åt helvete. Idag var en sådan dag.

Jag är alltför van vid det här laget. I min värld har alltid ett steg uppåt varit två ner.
Har vant mig vid att en smäll på käften bara är livet som leker…
Har lärt mig att styrka föds ur nederlag, hur patetiskt det än må låta...

Planen var att jag skulle ha visat en kombo med den här i täten idag:


Så blev det alltså inte. Men vi ses imorgon istället. Om ni vill… Kram!

6 kommentarer:

  1. Usch, gumman. Låter inte bra:( Klart vi ses i morgon. Är övertygad om att du var skitsnygg i din lila Suiteheart. (Som jag aldrig hade gissat på. Har gått och klurat hela dagen. Har nog för lite att göra) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Kramar!!!

    tack för awarden!!! Blev jätteglad!!

    SvaraRadera
  3. Nämen det låter ju inte alls bra det här. Hoppas allt reder ut sig. Känn dig absolut inte pressad att du MÅSTE lägga outfit bilder idag. Ta det när du har tid. Superfint köp iaf.
    Tänker på dig och massa kramar

    SvaraRadera
  4. Men vännen! Klart vi ses!

    Masssssa kramar

    SvaraRadera
  5. Tusen tack söta snälla underbara fantastiska tjejer!!!

    SvaraRadera