Powered By Blogger

lördag 6 mars 2010

Den eviga bildjakten


Sedan jag startade den här bloggen i julas har jag ett ständigt pågående projekt. Som helt ärligt går ganska dåligt.
Jag jagar produktbilder på äldre Mollysar.
Har ju en del sådana i mina gömmor och ett och annat nyförvärv i gammal tappning fortsätter att hitta hit lite då och då. Det senaste flyttade in häromdan.
Den här söta sidenklänningen.

Ett riktigt Tradera-fynd! Den kommer från Burn baby barn-kollektionen enligt broderiet baktill men mer än så avslöjar den inte om sig själv.
Ingen som råkar ha en produktbild?

Anledningen till min produktbildsfascination är att det oftast är med hjälp av dem jag bestämmer vad jag ska ha på mig på mornarna.

För att klicka in i sin mapp med dessa bilder, som är identisk med bildspelet här i bloggen är betydligt mer lättöverskådligt än att försöka forcera den överfulla garderoben.

Men de plagg som inte finns i datoriserad form tenderar därmed att bli bortglömda.

Jag vet att jag kan plåta själv och lägga in. Har testat men det blev inte snyggt. För stor kontrast mellan de tillrättalagda proffsbilderna och mina dassiga bilder.
Så mitt estetiska sinne slog bakut.
Snacka om I-landsproblem…

Hur bestämmer ni dagens outfit?

Önskar alla en bra lördag!

5 kommentarer:

  1. Den klänningen är skitsnygg! Såg auktionen och hade den varit större hade det blivit krig;) Hur bestämmer jag dagens outfit?! Mina Mollysar har egen garderob(fördelen med stort hus) och jag är ner varje morgon och klämmer och känner lite, sen bestämmer jag mig...Ha en lovely lördag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag fick den skitbilligt dessutom... hehe... ;o)En likadan i en storlek mindre gick för nästan det dubblanågon dag senare. Då känner man sig grymt glad. Och smart :o)
    Avis! En gång i tiden hade jag en walk-ingarderob. Som jag saknar den...
    Jag hör av mig sen med hotell, måste ha namn och jox för att kunna boka.
    Ha en bra dag! Megakram!

    SvaraRadera
  3. Så läcker färgkombination!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Är det inte din gröna kappa som ligger på Tradera nu?
    http://www.tradera.com/Odd-Molly-kappa-storlek-2-harligt-klargron--auktion_163302_108545678

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej jag har många produktions bilderpå denna underbara klänning, super vacker, jag har oxå en i stolr 1 som jag ska sälja.
    Hör av dig så får du bilderna!!
    Kram Cia albinoaugust@gmail.com

    SvaraRadera