Powered By Blogger

lördag 6 mars 2010

Makens Molly-initiativ

Jag hann aldrig ta tag i disken igår innan maken var hemma.
Vilket visade sig spela noll roll, för han hade med sig ett paket. Till mig! En Molly!
Som han klickat hem på Tradera, helt på eget initiativ, och dessutom lyckats hålla tyst om.
Jag tror det är från senaste höstkollektionen. Ett plagg jag inte ens funderat över, och helt ärligt tvivlar på att jag skulle köpa själv...
Men jag har ett i samma modell från denna vår och han gillar tydligen den så mycket att han tyckte att den behövde en kusin att bo med.
Det lutar åt invigning idag, när vi ska ut och käka med några vänner i eftermiddag, så jag nöjer mig med en liten minimal förvisning av den innan dess. 


Tror jag måste ha världens bästa make!!!
Och vem skulle tro att någon som ser ut så här skulle shoppa Mollysar… ;o)


Tusen tack snälla Sirpa för produktbilden på klänningen i mitt förra inlägg!!

11 kommentarer:

  1. Hälsa karln din att han nu plockade miljontals pluspoäng hos massor med mollybloggare :)

    Haha måste visa min make detta inlägg så att han förstår att han inte är ensam man i en djungel av mollysar!! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med Sara! Hahaha Föreställer mig din gubbe gå in i en Odd Molly butik haha De hade nog snudd på svimmat :D :D Men det är just DET som är charmen! Spelar ingen roll hur du ser ut, eller vilken stil du har.. Mollysar finns för alla! Kram Ser fram emot att se den på.

    SvaraRadera
  3. Vilken make du har :-) härligt att han handlar mollysar till dig :-) tack för ditt svar, jag gjorde nog rätt att avboka 3:an från Tyskland...det hade nog inte gått eftersom jag har minst 80D i boob mått ;-) Ja att vara låg är inte kul, känner mig så ledsen stundtals trots nytt jobb och vår på väg.....det blir nog snart bättre!
    Ha en fin dag
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Sara: haha... ja pluspoäng verkar han aldrig få för många av ;o)Jag visade din blogg för min make för ett tag sedan, just i syfte att han inte är ensam. Han tyckte det var kul med en "tosse" till. De gör ju det ganska enkelt för oss att hålla hårt i våra guldklimpar till karlar. Kram!

    Sanni: ja reaktioner när han går in i butiker är långt ifrån något ovanligt. Han kan dessutom dra in sin jycke var som helst för ingen vågar säga till honom. Rätt kul att se faktiskt :o)Kram!

    Peggy: Ja då gjorde du rätt! Fast jag håller fast vid att du ska försöka hitta och prova, för den är så mycket DU! Tror också det blir bättre snart. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hihi SWEET! Är det a-one silk wrap i apricot??

    Rar make!! å sådär fullklottrad är ju både jag och min man så visst finns det fler gaddade mollytokar!

    Ha en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det ÄR a-one silk wrap i apricot vid närmare titt=) Grattis, jag har de 2 andra färgerna, powder o royal, lööööve them=)

    SvaraRadera
  7. Hur fan får du din karl till såna saker?! Ska visa detta för S, men är tveksam om han vill ta åt sig;)Jag har mina aningar om vad han har köpt och den blir skitsnygg på dig! Trevligt att få se nunan på mannen med nålen också! Kraaam

    SvaraRadera
  8. Haha...skönt att se att det finns fler som har pli på karl'n ;-)

    Fast å andra sidan har nog aldrig min överraskat mig...är nog mer mina initiativ om det ska bli något, hmmm....ska nog kanske vara lite avis på dig då i alla fall *ler*

    Medans jag ändå är här kan jag lika tala om att jag tycker du har en alldeles utomordentligt snygg Mollystil, otroligt läckra kombosar....riktigt ruskigt bra smak faktiskt.

    Nu får du allt pussa på karl'n och skämma bort honom lite när han varit så gullig.

    Ha det nu riktigt mysigt resten av helgen!

    Kram,
    Maria/Javabönan

    SvaraRadera
  9. Wohoooo härligt! Det skulle aldrig hända här - tror jag iaf.

    Jag kan tänka mig att den sitter fantastiskt bra på dig, nu vill vi se!

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Men gulle mannen din :0) Himla så snällt, men vad är det för något?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar make! Visade min nu så han vet hur det ska gå till. fniss... :)

    Kram

    SvaraRadera